اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

متولدین 12 تا 22 بهمن 57 رایگان عضو کتابخانه می‌‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متولدین 12 تا 22 بهمن 57 رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی این استان می‌‎شوند.

متولدین 12 تا 22 بهمن 57 رایگان عضو کتابخانه می‌‎شوند
بهرام داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کتاب مهم‌ترین ابزار تکامل بشری، میراثی ماندگار و مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ و تمدن از نسلی به نسل دیگر است.

وی بر ضرورت تبیین اهداف انقلاب به‌ویژه برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیشبرد روند بیداری و آگاهی مسلمانان و افزایش فعالیت‌های مؤثر اسلامی در جوامع مسلمانان بوده است.

داودی خاطرنشان کرد: بر همین اساس تبیین اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در دهه فجر به‌منظور زنده نگهداشتن و تقویت شناخت افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان و نوجوان از مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ضروری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری دهه فجر را تجلی‌گاه شکوه و عظمت ملت ایران دانست و گفت: این انقلاب با شعار و اندیشه‌ توحیدی در راه رهایی از قیدهای حکومت ظلم و جور به مفاهیم والای ایثار، جهاد و شهادت تجسم عینی بخشید.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این اداره‌کل، گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری شب شعر برای نخستین بار از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌‎شمار می‌رود.

داودی، آذین‌بندی کتابخانه‌ها را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: بازدید از خانواده‌های شهدا و حضور در مراسم غبارروبی شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، نمایش آرشیو روزنامه‌های سال 57، رونمایی از کتاب شهر کیان به روایت تاریخ در کتابخانه دهخدا از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی، برگزاری مسابقه پیامکی بهترین جمله در مورد انقلاب، برگزاری مسابقه مکتوب با موضوع انقلاب، عضوپذیری رایگان از اعضای فعال پایگاه‌های بسیج و متولدین 12 بهمن 57 تا 22 بهمن 57، دعوت از مدارس برای بازدید از کتابخانه و نمایشگاه دایر شده، برگزاری جلسات قصه گویی ویژه کودکان و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های اجرایی در کتابخانه‌های عمومی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول