اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

آمادگی استان زنجان برای برگزاری مراسم 22 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از آمادگی شهرها و روستاهای استان برای برگزاری مراسم 22 بهمن خبر داد.

آمادگی استان زنجان برای برگزاری مراسم 22 بهمن
سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ترویج و تعمیق آرمان‌های انقلاب، حفظ و اعتلای هویت اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و افزایش امید و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلابی و گسترش مشارکت عمومی از اهداف برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته روستائی تصریح کرد: افتتاح و تحویل 340 واحد مسکونی برای خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، اعلام آمادگی برای تحویل 52 هزار مسکن مهر شهری، افتتاح 124 واحد مسکن مهر روستائی، افتتاح مرکز تخصصی معلولان، تهیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان در روستاهای استان از جمله برنامه‌های این کمیته محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در همه سطوح و ادارات، اهدای هدایا و کمک‌های نقدی به شرکت‌ها و کارگران استان، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اعزام اکیپ‌های بهداشتی و دامپزشکی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کتابخوانی و قصه‌گویی، افتتاح 389 پروژه در سطح مناطق روستائی با اعتباری بالغ بر 315 میلیارد و 561 میلیون و 425 هزار و 292 ریال از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه و اجرای جنگ شادی در 140 روستا، اجرای تئاتر، سرود و مسابقات مختلف و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در طول دهه فجر از دیگر برنامه‌های این دهه است.

حسینی برگزاری جشنواره‌های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در 10 مسجد زنجان، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری همایش کاتبان وحی و برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف برای بانوان را از برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان، اجرای مسابقات سراسری بصیرت و حجاب برنامه‌های دهه فجر در استان محسوب می‌شود.

وی از آمادگی شهرها و روستاهای استان برای برگزاری مراسم 22 بهمن خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی با شکوه در روز 22 بهمن در استان اندیشیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در بخش‌های مختلف استان زنجان با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

وی مشخص شدن سرنوشت مردم به دست خودشان را از برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مردم مومن و با بصریت ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک بار دیگر پاسخ یاوه‌گویی‌ها و تبلیغات منفی دشمنان را می‌دهند.

حسینی تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به برکت اسلام تاکنون توانسته‌اند در شرایط سختی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، سربلند و پیروز باشند.

وی افزود: تحریم‌ها و تهدیدها در طول انقلاب اسلامی وجود داشته، ولی ایران اسلامی مسیر رشد و توسعه را با قدرت طی کرده که نمونه بارز آن ورود ایران به باشگاه هسته‌ای است.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول