اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

راهپیمایی 22 بهمن امسال باید جهادگونه برگزار شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان سمیرم گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با اتکا به خط ولایت و جهادگونه برگزار شود.

راهپیمایی 22 بهمن امسال باید جهادگونه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام محمدجواد رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم ضمن تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بهترین زاد و توشه آخرت تقوای الهی است و باید از خدا بخواهیم که ما را به زینت تقوا حفظ کند.

وی با اشاره به فلسفه خلقت و آفرینش انسان افزود: زمانی که انسان خودشناس شد خداشناس می‌شود و آنگاه عبادت برای ما لذت‌بخش است.

امام جمعه موقت سمیرم به نقش و جایگاه اهل‌بیت عصمت و طهارت اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم هدف خلقت را بدانیم و سعادت دنیا و آخرت را کسب کنیم باید به اهل‌بیت(ع) تمسک جوییم، یکی از پشتوانه‌های اسلام، قرآن و اهل‌بیت(ع) هستند و بدون اهل‌بیت(ع) نمی‌توان راه به جایی برد و تنها با کمک گرفتن از آنها می‌توان قرآن را فهمید.

رضایی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران، دهه فجر را جشن سرور تمام آزادی‌خواهان و استقلال‌طلبان دانست و گفت: بهترین قدردانی از نعمت الهی حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نسبت به سال‌های گذشته است. ملت یک ‌دل و سرافراز ایران اسلامی با وحدت و هم‌دلی و رهبری‌های امام خمینی(ره) در سال 57 حکومتی الهی و عدالت‌خواه را در ایران بنا نهادند و اکنون این نظام با رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب به الگویی ماندگار برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

رضایی اضافه کرد: ایام دهه فجر، تبلور تجدید میثاق دیگر باره مردم با آرمان‌های امام خمینی(ره) و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عرصه بازسازی اتفاقاتی است که در دوران‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی در ایران اسلامی افتاده است.

وی بر مراقبت از این نعمت الهی تأکید کرد و اظهار داشت: ترور شخصیت‌های علمی، راه‌اندازی جنگ تحمیلی، فتنه 88 و طرح تحریم نفت ایران از جمله توطئه‌های دشمنان برای براندازی این نظام است که از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت سمیرم ادامه داد: با توجه به این حرکات و توطئه‌ها، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با اتکا به خط ولایت و جهادگونه برگزار شود تا دشمنان از حضور گسترده مردم مأیوس و انقلاب اسلامی بیمه شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول