اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن عامل استمرار نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل استمرار انقلاب و تداوم نظام دانست.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن عامل استمرار نظام است

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: مردم مسلمان ایران با توکل بر خدا و به رهبری امام خمینی بر ضد رژیم طاغوت قیام کردند و پایه‌های ظلم فرو ریخت و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روحانیت در آگاهی‌بخشی به مردم بسیار آگاهانه عمل کرد و در واقع نقش روحانیت نقش علمداری بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری بصیرت حرف اول را می‌زند و این همان چیزی بود که ملت ایران از رهنمودهای امام و روحانیت به آن دست یافت و نتیجه‌اش انقلاب اسلامی شد.

وی در ادامه به تهدیدات دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمن از ابتدای انقلاب از طرق مختلف از قبیل جنگ هشت ساله، ترور، تحریم اقتصادی و ... کشور ما را مورد تهاجم قرار داده که البته این تهدیدها شکست دشمن و پیشرفت ملت ایران را دربر داشته است.

زین العابدینی در ادامه به وظیفه سنگین مسئولان در قبال مردم اشاره کرد و گفت: مردم ولی نعمت مسئولان هستند چراکه اگر مردم نباشند مسئولی وجود ندارد.

وی بیان کرد: مسئول در قبال مردم معنا پیدا می‌کند و اگر مدیر و یا مسئولی به مردم خدمت نکند به اسلام، انقلاب، امام و شهدا خیانت کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در ادامه تصریح کرد: دشمنان امروز ادعا می‌کنند که مردم از انقلاب مأیوس و ناامید شده‌اند اما این خیال واهی با جواب دندان‌شکن ملت ایران پاسخ داده شده است.

وی حضور ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن عامل استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بر لزوم این حضور باشکوه تأکید کرد.

زین‌العابدینی در پایان سخنانش شرکت در افتتاح پروژه‌ها، آذین‌بندی بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها، سخنرانی و تبیین چرایی انقلاب را از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف ملایر برشمرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول