اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

بی‌‌توجهی به نرخ‌های مصوب برای اخلال در نظم اقتصادی است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: بی‌توجهی به نرخ‌های مصوب ستاد تنظیم بازار استان به منزله اخلال در نظم اقتصادی است.

بی‌‌توجهی به نرخ‌های مصوب برای اخلال در نظم اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ناوگان طرح گشت ویژه کنترل بازار در این شهر اظهار داشت: پس از مشاهده تخلفاتی در بازار از دستگاه‌ مربوطه و فرمانداری‌ها خواستیم که نظارت بیشتری را به بازار اعمال کنند.

وی با بیان اینکه این طرح در 20 منطقه از شهر بندرعباس اجرایی می‌شود، گفت: بازرسان طبق قیمت‌های مصوب 26 دی‌ماه ستاد تنظیم بازار استان قیمت‌ها را اعمال می‌کنند و باید قیمت‌ها به قبل از آن تاریخ بازگردد.

این مسئول ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این طرح کنترل بازار و رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان است.

عزیزی یادآور شد: در مجموعه ستاد تنظیم بازار، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری بندرعباس همکاری‌های لازم را به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ضربتی برای عموم کسبه نیست و بر این اعتقادیم که کسبه‌های منصف نیز بسیار زیادند، اما برخی از واحدهای صنفی تخلفاتی دارند که باید طبق قوانین موجود کنترل شود.

استاندار هرمزگان اذعان داشت: هرگونه افزایش قیمت خارج از قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار غیر قابل قبول و غیر موجه است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

طی روزهای گذشته استاندار هرمزگان و نماینده ولی‌فقیه در این استان به ترتیب در جلسات تنظیم ستاد بازار و نماز جمعه انتقادات شدیدی را در قبال افزایش قیمت‌ها و کیفیت نان داشته است.

هم‌چنین طرح ویژه گشت کنترل بازار در بندرعباس نیز پیرو انتقادات و درخواست‌های اخیر مسئولان یاد شده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول