اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

تک بعدی فکر کردن اقتصاد کشور را زمین‌گیر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌های اداری به ویژه بانک‌ها باید کلان‌نگر باشند زیرا با جزیی‌نگری نمی‌توان اهداف تعریف شده را محقق کرد و تک بعدی فکر کردن در مسائل اقتصادی، کشور را زمین‌گیر می‌کند.

تک بعدی فکر کردن اقتصاد کشور را زمین‌گیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، پرویز آژیده در جمع نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و اتحادیه شرکت‌های تعاونی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: توجه به جایگاه رفیع تولید سیاست محوری دولت‌های نهم و دهم است اما گاهی بانک‌ها بی‌توجه به این سیاست اصولی، حمایت از تولید و صنعت را در اولویت‌های چندم خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به گلایه مکرر رئیس جمهور از این رویکرد غیراصولی بانک‌ها، تصریح کرد: دستگاه‌های اداری به ویژه بانک‌ها باید کلان‌نگر باشند زیرا با جزیی‌نگری نمی‌توان اهداف تعریف شده را محقق کرد و تک بعدی فکر کردن در مسائل اقتصادی، کشور را زمین‌گیر می‌کند. 

آژیده، با بیان اینکه دولت تصمیم جدی برای رفع مشکلات بانکی مربوط به واحدهای اقتصادی و صنعتی دارد، گفت: تلاش دولت برای ایجاد هماهنگی با بانک‌ها و همچنین رفع برخی از موانع جدی و پیگیرانه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار توجه بیشتر به مقوله تعاون برای تحقق سهم تعریف شده این بخش در اقتصاد ملی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دست یافتن به سهم 25 درصدی بخش تعاون مورد تاکید مسئولان عالی نظام است و مسئولان باید تمام اهتمام خود را در این مسیر بکار گیرند.

آژیده گفت: در دین اسلام به اهمیت کار و کارگر و فعالیت‌های اقتصادی تاکید فراوان شده که نشان‌دهنده جایگاه این قشر است.

وی، با اشاره به تهدیدات مختلف و تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران طی 33 سال گذشته، اظهار کرد: با وجود این تحریم‌ها و فشارهای مختلف اقتصادی تاکنون از نظر علمی، صنعتی و اقتصادی جمهوری اسلامی به رده‌های بالاتری دست یافته است.

آژیده اضافه کرد: با وجود این تحریم‌ها، با همت و تلاش‌های وافر جامعه کارگری به موفقیت‌های بی‌شمار و قابل تحسین دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد کارگران ما همواره در راستای اعتلای نام و آوازه میهن اسلامی و در تبعیت مقام ولایت جزو پیشگامان هستند.

وی همچنین به اصرار دشمنان نظام و انقلاب بر القای تقلبی بودن انتخابات و ناکارآمد جلوه دادن مسئولان در تامین سلامت این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی اشاره و تصریح کرد: محیط‌های کار جزو فضاهایی است که دشمنان در آستانه انتخابات چشم طمع به آن دارند اما از اینکه جامعه کارگری کشورمان مومن به اسلام، قرآن، اهل بیت و انقلاب است، غافلند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: دشمنان بدانند کارگران کشوری که بر اساس قرآن و اسلام شکل گرفته اجازه نخواهند داد تا انتخابات خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول