اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن تکاب:

اتحاد مسلمانان تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل تسنن تکاب گفت: اتحاد مسلمانان تحریم‌ها و توطئه‌‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند.

اتحاد مسلمانان تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا جلال مرادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اهل سنت تکاب اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی علیه ایران شدت بیشتری گرفته است ولی ان تحریم‌ها و ترفندها در مردم ایران اسلامی به دلیل وجود وحدت کلمه و تکیه بر آموزه‌های دینی تاثیری نخواهد داشت.

وی افزود: استکبار جهانی در صدد است با اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، بین مردم و دولت شکاف ایجاد کند ولی مردم این توطئه‌ها را شناسایی کرده و با بصیرت و اتحاد خود این توطئه‌ها را خنثی کرده و این نقشه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

مرادی وحدت را عامل پویایی و تعالی جامعه اسلامی خواند و ادامه داد: استکبار باید بداند مردم ایران در اثر این فشارها بیش از پیش با هم متحد شده و پشت سر نظام حرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به تفرقه‌افکنی‌های دشمنان گفت: دشمنان قصد دارند با برجسته کردن جزئیات و اختلافات کم اهمیت، مسلمانان را به مسائل جزیی مشغول و آنها را از پرداختن به مسائل مهم باز دارند و تفرقه و شکاف بین مسلمانان ایجاد کنند و در این صورت است که می‌توانند نقشه‌های خود را پیاده کنند ولی مسلمانان آگاه و بیدار وحدت و همدلی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

مرادی در ادامه سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی را تبریک گفت و بیان کرد: در این روزها میهن اسلامی تحولی بزرگ را تجربه و سرنوشت ملت با رهبری و هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تغییر کرد و امروز بسیاری از ملت‌های جهان در حرکت‌های سیاسی خود از آن الهام می‌گیرند. 

خطیب جمعه اهل سنت تکاب با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: یگانگی در عمل و گفتار و تقوای علمی و عملی امام خمینی(ره) سبب ماندگاری شخصیت ایشان شد و از سوی دیگر بصیرت و بینش امام خمینی به گونه‌ای بود که مسائل را از زوایای عمیق مورد بررسی قرار داده و تصمیم‌گیری می‌کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول