اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

انتخابات سبب اقتدار نظام و امنیت ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در صحنه انتخابات سبب اقتدار نظام و امنیت ملی کشور می‌شوند.

انتخابات سبب اقتدار نظام و امنیت ملی است
عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای، پوزه استکبار و ایادی داخلی را که از هم‌اکنون در راستای خلوت کردن شعب اخذ رأی فعالیت می‌کنند به خاک می‌مالند.
وی افزود: نماینده مردم باید فردی انقلابی، متعهد و استکبارستیز باشد و با توجه به وظیفه اصلی نماینده برای قانون‌گذاری، لازم است تا نماینده فردی متخصص باشد تا بتواند با تصویب قوانین کارشناسی شده، مشکلات را حل کند.
اقبال اعتقاد و التزام به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت مترقی ولایت مطلقه فقیه، نداشتن نقش موثر در تحکیم مبانی رژیم سابق، عدم وابستگی تشکیلاتی و عدم هواداری از احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیر قانونی را از جمله شرایط یک کاندید انتخاباتی عنوان کرد.
فرماندار فردوس همچنین عدم محکومیت به ارتداد، عدم شهرت به فسق و فساد، عدم مهجورت و محکومیت به موارد اصل 49 قانون اساسی و نیز نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه و داشتن مدرک کارشناسی یا معادل آن را از دیگر شرایط کاندیدای انتخاباتی برشمرد.
وی تصریح کرد: ثبت‌نام از کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوم دی ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد و افراد می‌توانند با داشتن شرایط لازم برای ثبت نام به هیئت اجرایی انتخابات مراجعه کنند.
اقبال یادآور شد: هیئت‌های اجرایی با توجه به نتایج به دست آمده از بررسی‌های محلی و نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور که از مراجع چهارگانه اخذ می‌شود صلاحیت کاندیداها را رسیدگی و نتیجه را به هیئت نظارت اعلام می‌کنند.
فرماندار فردوس گفت: مراجع چهارگانه بررسی صلاحیت کاندیداها شامل وزارت اطلاعات، دادستانی کل، سازمان ثبت احوال کشور، اداره تشخیص هویت و پلیس بین‌الملل است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول