اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

انتخابات فرصتی برای اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: انتخابات فرصتی استثنایی برای اقتدار، اعتماد، دلبستگی و همبستگی ملی است.

انتخابات فرصتی برای اقتدار ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی شامگاه یکشنبه در همایش آموزشی و توجیهی دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های گلستان و مازندران اظهار داشت: انتخابات یک فرصت استثنایی در وفاق و همدلی مردمی است.
وی در مورد تاکیدات رهبر انقلاب در مورد انتخابات بیان داشت: برخی اظهار نظرها بر این اساس است که انتخابات باعث تفرق و تشدد افکار است، ولی در واقع این طور نیست زیرا انتخابات برخواسته از شعور ملی ما بوده و مظهر وفاق و همدلی مردم است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه انتخابات می‌تواند زمینه حداکثری مردم را پای صندوق‌های رای فراهم کند، تصریح کرد: انتخابات فرصتی استثنایی برای اقتدار، اعتماد، دلبستگی و همبستگی ملی است.
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران در زمان بیداری اسلامی منطقه این رویداد بزرگ سیاسی را الگویی بزرگ دانست و گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم که خدای نکرده دوباره وقایع سال 1388 تکرار شود، زیرا غفلت و جهالت برخی از چهره‌های سیاسی و دو کاندیدای شکست خورده برای خدشه‌دار کردن آرای 40 میلیون ایرانی که پای صندو‌ق‌های رای حرکت پرشکوه را خلق کردند، بود.
وی اضافه کرد: شبهات وارد شده نسبت به انتخابات 88 از سوی فتنه‌گران با حمایت استکبار، نظام سلطه جهانی امریکا و اسرائیل سعی بر آن داشتند تا سلامت انتخابات را مخدوش کرده و فضا سالم را به سمت اغتشاشات بکشانند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در مورد تلاش استکبار برای فروپاشی از درون ایران بعد انتخابات دهم ریاست جمهوری اذعان داشت: برای به چالش کشاندن حماسه حضور 40 میلیونی ملت ایران تلاش‌های زیادی شده و آنها فکرشان این بود تا کارآمدی نظام و انقلاب، اعتماد ملی و ارتباط بین مردم و حکومت را در راس امورشان اشاعه دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول