اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

آقای رئیس جمهور با دست پر به شیراز سفر کنید

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز از رئیس جمهور خواست تا با اعتبار کافی برای صدور دستور ساخت سد تنگ‌سرخ به شیراز سفر کند.

آقای رئیس جمهور با دست پر به شیراز سفر کنید

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محسن معین صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر سبب پرآب شدن رودخانه خشک و مسدود شدن کنارگذرها شد به طوری که امکان وقوع سیلی ویرانگر مانند سال 80 را به همگی یادآور شد که با این وضعیت ساخت سد تنگ‌سرخ ضروری است.

معین ادامه داد: آقای رئیس جمهور این حق طبیعی مردم شیراز است که در یک شهر ایمن از سیل زندگی کنند و از شما به عنوان چهره پرتلاش عمرانی تقاضا داریم در سفر بعدی به شیراز با جیب پر پول برای ساخت سد تنگ‌سرخ سفر کنید و در غیر این صورت از شما به عنوان یک میهمان زیارتی سیاحتی پذیرایی می‌کنیم.

وی بیان داشت: آقای رئیس جمهور در ادامه فعالیت مستمر در اجرای راه‌آهن شیراز ـ اصفهان در صورت آغاز جدی سد تنگ‌سرخ بی‌شک نام شما در تاریخ و اذهان مردم قدرشناس شیراز ثبت می‌شود.

معین تصریح کرد: از نمایندگان فارس و شیراز تقاضا می‌شود که در تعیین و تصویب بودجه اجرای سد تنگ‌سرخ در این آخرین روزهای خدمتی خود مانند برخی نمایندگان مؤثر شیراز در این موضوع، به رسالت تاریخی خود عمل کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز از استاندار و معاون عمرانی وی نسبت به اقدام قبلی برای ساخت سد تنگ‌سرخ قدردانی کرد و ابراز داشت: از مسئول ارشد استان فارس درخواست داریم در گنجاندن ردیف بودجه‌ اجرایی سد تنگ‌سرخ برای سال 91 پیگیری کند.

در ادامه نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به بودجه 91 بیان کرد: انتظار می‌رود جلسات به صورت منظم برگزار و اولویت‌های طرح‌های عمرانی در آن در نظر گرفته شود.

شبیر زارع ادامه داد: همچنین انتظار می‌رود طرح‌های نیمه تمام در پایان این دوره شورای اسلامی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس، جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز در غیاب علی زحمتکش رئیس شورای اسلامی شهر شیراز برگزار و شبیر زارع ریاست شورا را به عهده داشت.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول