اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

تبیین ارزش‌های انقلاب برای 15 هزار دانش‌آموز جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید از آشنایی 15 هزار دانش‌آموز جنوب تهران با ارزش‌های انقلاب خبر داد.

تبیین ارزش‌های انقلاب برای 15 هزار دانش‌آموز جنوب تهران

حبیب‌اله غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ضرورت تبیین ارزش‌های انقلابی به نسل جوان جامعه از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر برای 15 هزار نفر از دانش‌آموزان این منطقه خبر داد.

وی ادامه داد: ‌ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین و آشنا کردن دانش‌آموزان با دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در ادامه بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب به دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان جامعه تاکید کرد و اظهار داشت:‌ تورهای نیم روزه با عنوان «سفر انقلاب» از مراکزی که یادآور تاریخ انقلاب است همچون بازدید از موزه عبرت، مجموعه سعدآباد و جایگاه جلوس امام راحل (ره) از جمله برنامه‌هایی است که در سطح مدارس این منطقه در حال برگزاری است.

غفوری با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های این دهه مبارک در سطح مدارس منطقه از جمله باقرالعلوم، دکتر رزمی، رسالت، شهادت، حضرت قاسم (ع)، عفت، الهام شریعت، امیرکبیر، فرزانگان زینب و حضرت عبدالعظیم (ع) در حال اجراست، خاطرنشان کرد: نواختن زنگ انقلاب، اجرای جشن انقلاب، برگزاری مراسم تجدید میثاق با امام راحل(ع) و برگزاری مراسم غبارروبی از مزار شهدای انقلاب اسلامی و حضور در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن از جمله ویژه برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر است که با محوریت مدارسی که مجری طرح شهردار مدرسه بوده‌اند، به همت اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 20 ویژه دانش‌آموزان سطح منطقه برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: دانش‌آموزان منطقه 20 نیز همگام با سایر اقشار ملت سرافراز ایران اسلامی، ضمن تکریم و نکوداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی و با تبعیت از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری با تمام توان به همت اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری این منطقه در آیین‌های اسلامی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول