اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

دهه فجر فرصتی برای اندیشیدن ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: دهه فجر فرصت بسیار خوب و مناسبی است تا در ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب بیشتر بیندیشیم.

دهه فجر فرصتی برای اندیشیدن ارزش‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا پیش از ظهر امروز در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان زابل اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات دارند که مشارکت حداکثری مردم، امید دشمنان را به یأس تبدیل کرده و موجبات خوشحالی همه دوستداران انقلاب را فراهم می‌کند.

وی افزود: انتخابات یکی از عرصه‌های نمایش قدرت مردمی بودن است و با توجه به اینکه نظام ما بر اصل مردم سالاری دینی بنا شده لذا حضور پر نشاط و حداکثری علاوه بر اینکه سلامت نظام را تضمین می‌کند روش‌های آن می‌تواند عامل مهمی در برابر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باشد.

فرماندار زابل ادامه داد: انتخابات مجلس نهم، نماد مشارکت و حضور حداکثری ملت بصیر و هوشمند است که امیدواریم با بهترین انتخاب و گزینش و حضور بهترین افراد در مجلس شاهد تشکیل مجلسی مؤثر و تأثیر گذار در عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی، سیاسی و قانون گذاری در مملکت باشیم.

کیخا بیان داشت: مردم ایران بار دیگر با حضور خود در انتخابات، صحنه‌های زیبا و خیره کننده‌ای خلق خواهند کرد و حماسه آفرین می‌شوند.

وی گفت: این روزها، روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما است و باید این انقلاب را که رساترین فریاد تاریخ به رهبری امام راحل است و به فرجام رسید با تمام وجود تلاش کنیم تا حفظ شود.

فرماندار زابل افزود: انقلابی که مبتنی بر جنبش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، با حضور عده‌ کمی اما با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره کردند و با گام نهادن در دایره معنویت، ایثار و شهادت، تاریخ این مرز و بوم را جاودانه ساختند.

کیخا تصریح کرد: دهه فجر فرصت خوبی است تا در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی بیندیشیم که چه بودیم، چه کردیم، چه خواستیم و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم.

وی افزود: کمترین ثمره این انقلاب گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است که احساس سربلندی در دنیا، ایجاد بارقه امید در دل میلیون‌ها انسان نا امید و سر خورده به نجات خویش در پناه اسلام امیدوار و دلخوش هستند.

فرماندار زابل یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک پیامبر (ص) به انجام رسید و تأثیر آن در منطقه، شعله خشم مردم مسلمان و غیر مسلمان را در بسیاری از کشورهای زیر سلطه استعمار بر افروخت و این گواه روشنی از صدور انقلاب ما به جهان است.

*دشمنان با فشار اقتصادی به اهدافشان نمی‌رسند

امام جمعه زهک نیز در ادامه این گردهمایی اظهار داشت: تاج گذاری قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود (عج) را به همه عاشقان امامت و ولایت تبریک می‌گوییم و امیدواریم این روزهای خجسته برای مردم مسلمان ایران مبارک باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن خدری افزود: مؤسسات زیادی در غرب هستند که تلاش دارند برای ما برنامه‌ریزی و در امور داخلی کشور دخالت کنند زیرا ما در مقابل آنها ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم تا برای ملت و نظام جمهوری اسلامی تصمیم بگیرند.

وی گفت: این انتخابات با انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است زیرا با افراد زیادی در این میدان سر و کار داریم لذا انتخاب افرادی از بین دیگران بسیار مهم است چون در سرنوشت مردم دخالت داشته پس باید افرادی شایسته و آگاه و بصیر انتخاب شوند.

امام جمعه زهک بیان کرد: دشمن سعی دارد با تهدیدها و تحریم‌ها، معیشت مردم را دچار التهاب کند به طوری که با متورم کردن بازار سکه و ارز، قیمت‌ها را به صورت حبابی در آورده و با این هدف می‌خواهد مشکلات اقتصادی را بر مردم وارد تا با این فشارها به مقصودشان برسند.

خدری خاطرنشان کرد: کسانی که ضد انقلاب اسلامی هستند دنبال براندازی کشور نباشند زیرا توان آن را ندارند گرچه خودشان به این نتیجه رسیده‌اند.

وی گفت: دولت نهم و دهم خدمات زیادی را برای مردم انجام داده‌ لذا با توجه به اینکه هر چه امکانات بیشتر شود نیاز مردم نیز افزایش می‌یابد ضروری است تا دولت در این زمینه اهتمام بیشتری بورزد.

امام جمعه زهک افزود: ما باید دولت را نقد کنیم و حق تخریب آن را نداریم.

خدری خاطرنشان کرد: مردم ما باید مراقب فتنه‌های دشمنان به طرق مختلف باشند زیرا به فرموده حضرت علی (ع) " فتنه یعنی پوستین وارونه، وقتی فردی پوستین را به تن می‌کند، راست و چپ آن مشخص نمی‌شود" لذا فتنه نیز همین طور است و تشخیص آن از حق و باطل بسیار مشکل است.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه ما وظیفه داریم تا حضور فعال و حداکثری داشته باشیم.

امام جمعه زهک بیان کرد: کسانی که حقشان را به این انقلاب ادا کردند، شهدا بودند و بس لذا این وظیفه ما است تا افرادی را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم که اصلح و دنباله‌روی شهدا و مقام معظم رهبری باشند.

خدری افزود: هر رأی ما یک تکلیف است و به هر کس که رأی می‌دهیم باید جوابگوی آن هم باشیم.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول