اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین در گلزار شهدای شهر:

امروز، روز صیانت از ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین در مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن، این روز را روز آزادی و آزادگی خواند و گفت: دوازدهم بهمن ماه روز صیانت از ارزش‌های اسلام، ایران و انقلاب است.

امروز، روز صیانت از ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که ‌با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان، خانواده‌های شهدا و مسئولان استانی در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، احمد عجم استاندار قزوین اظهار کرد: قطع یقین علت حضور تمام حاضران در این مکان تبریک گفتن به شهدا در روز ورود امام انقلاب است.

عجم ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره‌) به میهن اسلامی افزود: ورود امام، شادی فراوانی را در دل‌های مردم پدیدار کرد و منشأ نابودی نظام طاغوت شد بنابر‌این می‌توان گفت دوازدهم بهمن ماه نقطه عطفی در سرنوشت مردم ایران و آزادیخواهان دنیا بود.

وی ضمن تجدید پیمان با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب گفت: حضور این جمعیت کثیر از هم استانی‌ها در این مکان نشان‌دهنده عزم راسخ آنان برای صیانت از ارزش‌های نماز با توجه به منویات امام راحل (ره‌) و اعلام وفا‌داری به انقلاب اسلامی است و در این راه بهره‌گیری از سخنان و سیره امام خمینی (ره‌) و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا سرلوحه همه‌ امور قرار می‌گیرد.

استاندار قزوین پیروی از امام راحل (ره‌) را در گرو همکاری با دولت و نظام دانست و گفت: وظیفه همه دلسوزان نظام صیانت از آرمان‌های انقلاب است چرا که دستاورد‌های انقلاب اسلامی و عظمتی که امام در این کشور خلق کردند غیر‌قابل وصف بوده و نباید اجازه داد این عظمت به سادگی از دست برود.

عجم در بخش دیگری از این مراسم در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دستاورد های انقلاب اسلامی حتی با داشتن ابزار‌های پیشرفته مادی نیز قابل معرفی نیست زیرا آنچه در این کشور اتفاق افتاد و موجب احیای اسلام شد بیش از یک انقلاب معمولی بود.

عجم در ادامه افزود:  استقلال و عزت و شرف این مردم ناشی از انقلابی است که ارزش‌های انسانی‌، آزادی و آزادگی را برای این مردم رقم زد.

وی توضیح داد: هیچ ارزشی برتر از این نیست که انسان از سلطه استکبار خارج شود و بتواند جامعه‌ای سرشار از معنویت داشته باشد که وابستگی در آن ننگ محسوب می‌شود و عزت و آزادگی و استقلال، شرف مردم به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: این حرکت یک جریان مستمر و جاری است که باید در طول تاریخ ادامه پیدا کند تا بتواند با تبعیت از رهبر معظم انقلاب با همه دشمنانی که در مقابل ایران اسلامی قد علم کردند بایستد و مشارکت گسترده در صحنه‌هایی که قدرت نظام و ایستادگی مردم را به رخ دنیا خواهد کشید نمونه‌ای بارز از این ایستادگی‌ها است.

غبار‌روبی و گلباران مزار شهدای استان با 3 هزار شاخه گل بخش دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام/ج20/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول