اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی:

42 پروژه آب و فاضلاب شهری در خراسان‌رضوی آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت: 42 پروژه آب و فاضلاب شهری در خراسان‌رضوی آماده بهره‌برداری است.

42 پروژه آب و فاضلاب شهری در خراسان‌رضوی آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان‌رضوی، محمد طاهری در جمع مدیران استانی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع 356 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب سرمایه‌گذاری شده ‌است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی افزود: از مجموع پروژه‌های مذکور 11پروژه آب‌رسانی در شهرهای کاریز، درود، یونسی، بجستان، بینالود، رباط‌سنگ، گلمکان، ششتمد، درگز، تربت‌حیدریه، کاشمر با 109 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: هم‌چنین سه پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرهای سبزوار، تربت‌حیدریه و نیشابور با 90 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی از بهره‌برداری از 21 پروژه آب‌رسانی مسکن مهر در شهرهای این استان در ایام دهه ‌فجر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در شهرهای تربت‌جام، بینالود، سرخس، نیشابور، قوچان، تربت‌حیدریه، گناباد، چناران، رشتخوار، کاخک، بیدخت، خرو، طرقبه، فیض‌آباد، گلبهار، کاشمر، درود، صالح‌آباد، تایباد، فیض‌آباد و خواف بیش از 95 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده ‌است.

طاهری ادامه داد: بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهر در شهرهای سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، تربت‌جام، گلبهار با 60 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه‌های دیگری است که در دهه ‌فجر بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی مجموع خطوط انتقال آب و فاضلاب در پروژه‌های مذکور را 339 کیلومتر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: اجرای خط انتقال و احداث مخزن جمع‌آوری و ذخیره در تربت‌حیدریه، اجرای بخشی از خطوط اصلی و فرعی شبکه جمع‌آوری فاضلاب‌ها و احداث مخزن و اجرای خط انتقال و توسعه شبکه مسکن مهر استان از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول