اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انقلاب اسلامی

قطعه چهاردهم بزرگراه دیر به بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر از افتتاح قطعه چهاردهم بزرگراه دیر به بوشهر خبر داد.

قطعه چهاردهم بزرگراه دیر به بوشهر افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی بحرانی ظهر امروز در نشست با مدیرعامل پارس جنوبی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی عید سیاسی ملت ایران است و برای امت مسلمان ایران از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است لذا باید از تمام توان برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر این ایام استفاده کنیم.

وی با اشاره بر لزوم بزرگداشت این ایام مبارک عنوان کرد: دهه فجر ایام تولد دوباره اسلام ناب محمدی، بیعت مجدد با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و یوم‌الله است.

فرماندار دیر ابراز داشت: تمامی ائمه معصوم(ع) و انبیای الهی مبعوث به رسالت شدند تا بشر را هدایت کرده و احکام الهی اسلام را در جامعه حاکم کنند.

بحرانی ادامه داد: امام خمینی(ره) در مسیر استمرار رسالت انبیا و ماموریتی که ائمه اطهار (ع) داشتند‌ با تاسی از اجداد خود و با شجاعت حیدری،‌ صلابت عاشورایی و با پشتیبانی ملت ایران حکومتی را پایه‌ریزی کردند که احکام و ارزش‌های اسلامی را در جامعه پیاده کند.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های مسئولان پارس جنوبی برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان دیر و کنگان اذعان داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی در سال‌های گذشته در تکمیل پروژه‌های مصوب فعالیت‌های خوبی داشته و با روی کار آمدن مهندس نصوری این تلاش و فعالیت به طور چشمگیر افزایش یافته است.

فرماندار دیر تصریح کرد: پس از سال‌ها انتظار در حال حاضر شاهد تکمیل بیمارستان دیر هستیم و انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا مردم از برکات این مرکز مهم درمانی برخوردار شوند.

بحرانی با اشاره به پیشرفت چشمگیر بزرگراه دیر به بوشهر بیان داشت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر و پارس جنوبی این پروژه مهم در تمام قطعات فعال است و در ماه‌های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

فرماندار دیر از افتتاح قطعه چهاردهم بزرگراه دیر به بوشهر در هفته آینده خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر این قطعه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان سایر قطعات این بزرگراه نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول