اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

احداث 400 کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث 400 کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر خبر داد.

احداث 400 کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار کرد: توسعه راه‌های روستایی و جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ها در دشتستان طی 2 سال گذشته با کیفیت و کمیت مطلوبی انجام گرفته است.
وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز دشتستان در دستور کار قرار دارد و امسال با تسطیح جاده‌ها و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در این شهرستان اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت مناسب بزرگراه برازجان به دیلم خاطر نشان کرد: این بزرگراه از اهرم آغاز می‌شود و با عبور از برازجان و گناوه به دیلم می‌رسد و بیش از 210 کیلومتر طول دارد که هم‌اکنون بیش از 48 درصد پیشرفت فیزیکی این طرح است.
صفایی‌بوشهری تصریح کرد: ایمن‌سازی جاده‌های استان اهمیت زیادی در توسعه اقتصادی دارد و اداره کل راه و شهرسازی به طور شبانه‌روزی برای این مهم فعال است.
وی اضافه کرد: توسعه بزرگراه‌های استان و افزایش چشمگیر طول بزرگراه‌ها نیز از مهم‌ترین اولویت این وزارتخانه است و بدون اغراق در دولت دهم به پیشرفت قابل قبولی در این عرصه رسیده‌ایم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث 400 کیلومتر بزرگراه جدید در استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود در شرایط کنونی حدود 585 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر داریم که با احداث 400 کیلومتر بزرگراه جدید این میزان به 985 کیلومتر افزایش می‌یابد.
صفایی‌بوشهری افزود: احداث 210 کیلومتر بزرگراه در مسیر اهرم به دیلم و احداث 180 کیلومتر بزرگراه در مسیر دیر به بوشهر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین بزرگراه‌های در دست احداث در استان بوشهر است که هم‌اکنون در مرحله بسیار خوبی قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: در توسعه راه‌های روستایی نیز اهتمام جدی داریم به ویژه در مناطق دوردست اقدامات خوبی انجام شده و انتظار داریم در سال آینده تمام راه‌های روستایی استان از کیفیت مطلوبی برخوردار شوند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول