اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 100 کیلومتر بزرگراه در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در دهه فجر امسال 100 کیلومتر بزرگراه در فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 100 کیلومتر بزرگراه در فارس
حسن فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این دهه مبارک همچنین 270 کیلومتر راه روستایی و 80 کیلومتر روکش فرعی و اصلی افتتاح می‌شود.
فدایی ابراز داشت: برای ساخت بزرگراه‌ها حدود 80 میلیارد تومان، راه روستایی 27 میلیارد تومان و روکش و آسفالت  55 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.
وی بیان داشت: وضعیت بزرگ‌راه‌های استان فارس تا قبل از دولت نهم 400 کیلومتر بود که تا پایان دولت نهم به 770 کیلومتر رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: با بهره‌برداری از 100 کیلومتر جدید 870 بزرگراه در استان فارس داریم و تا پایان امسال به 890 کیلومتر بدون احتساب بزرگراه شیراز ـ سپیدان افزایش می‌یابد.
فدایی اضافه کرد: بخشی از بزرگراه شیراز ـ سپیدان نیز مشکل تملک دارد که سال آینده در برنامه‌ای ویژه به بهره‌برداری می‌رسد.
این مدیرکل به طرح بزرگراه سروستان - فسا اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تسریع در آن بتوانیم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.
وی با بیان اینکه نوید خوبی برای ساخت بزرگراه‌های فارس در سال آینده است گفت: مهم‌ترین مشکل ما در راه‌سازی قیمت بالای قیر و بالا بودن نرخ آن است که در این زمینه با مشکلات مواجه می‌شویم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول