اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی در باشت آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری از هشت طرح عمرانی خدماتی در شهرستان باشت رسما آغاز شد.

بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی در باشت آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر شنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که در سالن هنری باشت برگزار شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل استانی، فرماندار و امام جمعه و اعضای شورای اداری باشت و جمعی از مردم حضور داشتند.

امسال بر خلاف سال‌های قبل که مسئولان با حضور در طرح‌ها آنها را افتتاح می‌کردند، تصاویر طرح‌ها در سالن به نمایش درمی‌آید و مسئولان مربوطه نیز توضیحات لازم را ارائه می‌کنند و سپس طرح‌ها به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شوند.

فرماندار شهرستان باشت در این آیین اظهار داشت: طرح‌های افتتاحی باشت در زمینه راه، ورزشی، امداد و نجات، آب و فضای آموزشی است.

علی‌اصغر قلی‌پور با بیان اینکه در دهه فجر امسال 8 طرح در باشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت، بیان داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی افزود: زمین فوتبال روستای چاه تلخ‌، آبرسانی به روستای دمیه با جمعیتی افزون بر 26 خانوار، جاده کمر‌بندی باشت به طول 7 کیلومتر، دو باب فضای آموزشی برای مدارس دخترانه، پایگاه امداد و نجات شلال‌دون، ساختمان دانشگاه پیام‌نور طرح‌هایی بودند که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

رئیس شورای اداری باشت اضافه کرد: امروز همچنین عملیات اجرایی سد خاکی پنبه‌زار در نزدیکی روستای آبدهگاه، مرکز اطلاع‌رسانی باشت و طرح تله‌متری آبفای شهری باشت آغاز شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول