اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشت:

افزایش پروژه‌های عمرانی موجب چرخش اقتصادی رشت می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رشت گفت: افزایش پروژه‌های عمرانی رشت موجب رشد درصد اقتصاد و چرخه اقتصاد شهری می‌شود.

افزایش پروژه‌های عمرانی موجب چرخش اقتصادی رشت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود فریدونی عصر امروز در مراسم تجلیل از شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض شهری با اشاره به اینکه مردم مسائل شهری را به خوبی متوجه هستند و از ما حمایت می‌کنند، اظهار داشت: شهر رشت در حال توسعه و پیشرفت است و برای رشد و توسعه شهر باید هماهنگی و همکاری پایدار و همه‌جانبه صورت گیرد.
شهردار رشت با بیان اینکه برای رفاه حال شهروندان باید خواسته‌های آنان تحقق یابد، افزود: با وجود نواقصی که در توسعه شهرنشینی وجود دارد شهروندان باید در مدیریت شهری کمک کنند.
وی، نکات اعلام شده از طرف مردم را کارشناسی شده و منطقی نامید و تصریح کرد: مردم شهر رشت مردمی هستند که با دقت و توجه فعالیت‌های شهری را زیر نظر دارند.
فریدونی با تاکید بر اینکه مردم باید عوارض خود را پرداخت کنند و در صورت پرداخت نکردن، بودجه‌های شهرداری کاهش می‌یابد و پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره باقی می‌مانند، خاطرنشان کرد: برای دریافت عوارض می‌توان قسط‌بندی کرد و این امر موجب تعامل بین شهروندان و مدیریت شهرداری می‌شود.
وی، با بیان اینکه رشت باید به شهر نمونه کشوری تبدیل شود، اذعان داشت: با توجه به فرسودگی شهری، ما مجبور به صرف هزینه‌های بیشتر هستیم.
شهردار رشت ابراز داشت: کسانی که در عرصه خدمت قرار می‌گیرند با کسانی که خدمت نمی‌کنند باید تفاوت داشته باشند و آینده رشت به گونه‌ای در حال ترسیم است که برای جوانان امیدبخش بوده و موجب افزایش امید به زندگی می‌شود.
وی اضافه کرد: هر قدر پروژه‌های عمرانی زیاد شود، درصد اقتصاد و چرخه اقتصاد شهری سرعت می‌گیرد.
 
*سالانه 10 میلیارد تومان صرف هزینه دفع زباله در رشت می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سالانه حدود 10 میلیارد تومان بابت دفع 500 تن زباله در شهر هزینه می‌شود، اظهار داشت: ساخت یک پل در شهر حدود 14 میلیارد تومان هزینه می‌خواهد.
محمدرضا قاسمی با بیان اینکه شهر رشت در قدیم به عنوان دروازه اروپا به شمار می‌رفته است، اضافه کرد: بلدیه، نخستین تئاتر خانه، کتابخانه ملی، ناوگان اتوبوسرانی، ضرب‌خانه سکه که به نام دارالمرز رشت که سکه رایج کشوری بوده از آثار و نمادهای تاریخی این شهر بوده است.
وی با اشاره به اینکه با آغاز دوره سوم شورا شهر رشت در حال پیشرفت است، تصریح کرد: بسیاری از نقاط شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: توسعه شهر رشت امکانپذیر نیست مگر اینکه مردم، شهر را برای خود بدانند و مسئولان را بازخواست کنند.
در پایان این مراسم به 47 نفر از شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض شهری با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول