اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران:

رفت‌و‌آمدهای دانشمندان کنترل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خواستار کنترل در رفت و آمدهای دانشمندان عالی‌رتبه عرصه‏های مختلف علمی از جمله فناوری هسته‏ای شد.

رفت‌و‌آمدهای دانشمندان کنترل شود

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفرعلی براتلو عصر شنبه در جمع شماری از مسئولان بومهن اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 7 هزار دانشمند هسته‏ای در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: از این‌رو نمی‏توان برای همه آنها محافظ تعیین کرد و در عین حال بسیاری از این عزیزان نیز شخصا حضور محافظ شخصی را نمی‏پذیرند.

براتلو اضافه کرد: این موضوع در دیگر نهادهای جمهوری اسلامی نظیر مجلس شورای اسلامی یا قوه قضائیه نیز صادق است و صرفا بخشی از آنها دارای محافظ هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، دانشمندان هسته‏ای را هدف اصلی ترور امروز دشمنان خواند و افزود: بسیاری از این سران کشوری فاقد محافظ چهره‏هایی تاثیرگذار هستند.

وی تصریح کرد: نوک پیکان ماشین ترور استکبار از طریق رژیم صهیونیستی، دانشمندان هسته‏ای ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

براتلو رویکرد تروریستی غرب را اوج رذالت آنها خواند و گفت: دست دراز کردن به خون دانشمندان هسته‏ای این مرز و بوم اسلامی با هدف مقابله با پیشرفت و توسعه ایران اوج رذالت و ناتوانی غرب و ایادی آن است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه شاید غفلتی در این زمینه روی داده است، افزود: نباید اتفاقاتی از این دست روی دهد و شاید غفلتی در این زمینه روی داده است.

وی تصریح کرد: این دانشمندان سرمایه‏های گرانبهای کشور و گنجینه‏هایی ملی هستند که باید به خوبی از آنها محافظت کرد.

براتلو با تاکید بر لزوم کنترل در رفت و آمد دانشمندان خاطر نشان کرد: اگر نمی‏توان برای همه دانشمندان هسته‏ای محافظ اختیار کرد، در مقابل، کنترل رفت و آمدهای آنها امری مفید به نظر می‏رسد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: یک دانشمند هسته‏ای در دوره‏ای که هدف قرار دادن آنها در قالب تحرکات تروریستی در برنامه کاری دشمن قرار گرفته، نباید مانند فردی عادی رفت و آمد کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول