اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع کثیری از مردم

مراسم هفتمین روز عروج شهید فناوری و خودکفایی هسته‌ای برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم هفتمین روز عروج شهید رضا قشقایی شهید فناوری و خودکفایی هسته‌ای با حضور مردم شهید پرور و ولایی ایران اسلامی در شهرری برگزار ‌شد.

مراسم هفتمین روز عروج شهید فناوری و خودکفایی هسته‌ای برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه پنج‌شنبه مراسم هفتمین روز عروج ملکوتی شهید قشقایی با حضور مردم ولایی و شهید‌پرور ایران اسلامی در شهرری برگزار ‌شد.
به مناسبت هفتمین روز عروج ملکوتی شهید ‌رضا قشقایی، همراه و همکار شهید مصطفی احمدی‌روشن که در حادثه تروریستی هفته گذشته توسط دشمنان انقلاب به فیض شهادت نائل آمد، مجلس یادبودی با حضور مسئولان و مردم ولایت‌مدار شهرستان ری برگزار شد.
مردم ولایی و شهید پرور ایران اسلامی در این مراسم که با حضور امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری، فرماندهان و بسیجیان نیروی مقاومت بسیج، روسای بنیاد شهید، آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش، پرسنل نیروی انتظامی و  اقشار مختلف مردم اعم از بسیجیان، دانشجویان و ... که در مسجد صدوق (ره) واقع در ابن بابویه شهرری برگزار شد، با دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
شرکت‌کنندگان با حضور پرشور خود در این مراسم و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید رضا قشقایی را گرامی داشتند.
این مراسم که با مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام ادامه یافت و در پایان حاضران برای ارج نهادن به جایگاه شهدا خانواده این شهید بزرگوار را تا درب منزل همراهی کردند.
این گزارش حاکی است، صبح روز چهارشنبه 21 دی‌ماه در اقدام تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی ایران و بر اثر انفجار یک بمب مغناطیسی در نزدیکی پل سید خندان مصطفی احمدی‌روشن یکی از اساتید دانشگاه شریف و دانشمند هسته‌ای کشورمان به همراه همکار و همراه خود رضا قشقایی به فیض شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول