اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

شهادت دانشمندان برنامه هسته‌ای کشور را به تأخیر نمی‌اندازد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای کشور سبب به تأخیر انداختن برنامه‌ هسته‌ای ایران نمی‌شود.

شهادت دانشمندان برنامه هسته‌ای کشور را به تأخیر نمی‌اندازد
سید حسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار داشت: انجام اقدامات تروریستی از اقدامات کور و بی‌خردانه است که سبب آشکار شدن چهره حقیقی آمریکا و اسرائیل در سطح بین‌المللی است.
نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و غرب تاکنون چندین بار برای به تعویق انداختن و کارشکنی در روند برنامه‌های صلح آمیز انرژی هسته‌ای ایران دست به تهدید و اقدامات تروریستی زده است.
وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در دوره‌های مختلف از طریق کشورهای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به طور طبیعی باید از کشورهای بهره‌مند از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حمایت کنند، سعی در ایجاد اختلال و سنگ‌اندازی برای ایران کرده‌اند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که شهادت آرزوی مسلمانان است و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران نه تنها روند تولید انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به تعویق نمی‌اندازد بلکه عزم ایران را در بهره‌گیری از حق مسلم خود راسخ‌تر می‌کند.
حسینی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تقدیم خون شهدا به اینجا رسیده است و ادامه آن نیز تا تقدیم انقلاب به صاحب اصلی آن، با تقدیم خون شهدا خواهد بود، به همین سبب شهادت نه تنها هیچ بازخورد منفی در جامعه ندارد بلکه نشان از جدیت و موفقیت در راه پیشرفت نظام دارد.
وی با اشاره به توانایی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به ویژه وزارت اطلاعات اظهار داشت: با توجه به تجارت سه دهه گذشته وزارت اطلاعات در مقابله با سرویس‌های جاسوسی و مداخله‌گر، این وزارت می‌تواند به سهولت اهداف مورد نظر خود را تعیین و از میان بردارد.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه دستگاه‌های امنیتی و اجرایی کشور باید در ارتباط با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور نظارت ویژه‌ای داشته و برای پایان دادن به این سلسله ترورها و دفاع از حقوق کشور در برابر دشمنان اقدامات بیشتری انجام دهد.
حسینی در ارتباط با مسئله تحریم نفتی ایران توسط کشورهای بلوک شرق اظهار داشت: دنیا به نفت ایران احتیاج دارد و تاب تحمل نبود نفت ایران که دومین تولید کننده نفت سازمان اوپک محسوب می‌شود را ندارد.
وی با اشاره به سیاست‌های جدید دولت در راستای کمتر کردن وابستگی‌های اقتصادی کشور به نفت ادامه داد: با توجه به سعی دولت در تغییر سیاست‌ها بر اساس کاهش فروش نفت و کاستن از وابستگی‌های اقتصادی به نفت، اجرای تحریم‌ها نمی‌تواند تأثیرات چندان مخربی در روند اقتصادی کشور داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت اجرایی‌شدن تحریم نفتی علیه ایران، کشور توانایی تبدیل این تحریم را به یک فرصت اقتصادی برای شکوفایی و رهایی از وابستگی شدید به نفت دارد.
حسینی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق خاطرنشان کرد: ملت ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس استقامت‌ و توانایی خود را در تحمل سختی‌ها به جهانیان نشان داده است و تحریم نفت نیز برای جمهوری اسلامی و ملت ایران بن‌‌بست محسوب نمی‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول