اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی و ایجاد امکانات سمعی و بصری برای استفاده جوانان و ورزشکاران این استان خبر داد.

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی در گیلان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جمع نایب روسای هیئت‌های ورزشی استان با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خواستار بررسی وضع موجود ورزش بانوان استان و ارائه راهکارهای مناسب برای سال آینده شد.

وی افزود: ورزش بانوان با عملکردی مستقل، روند امور خود را در برنامه‌ای سازمان یافته و با زبان آمار و ارقام به صورت مستند و مستدل تدوین کند.

این مسئول، اخذ هرگونه مطالبات را در قالب ارائه آماری هدفمند، قابل دسترس‌تر دانست و افزود: مشارکت دادن آموزش و پرورش و دانشگاه و اعمال مدیریتی که توانایی جذب اعتبار و اجرایی کردن مسائل فرهنگی و آموزش علمی را در سطحی مطلوب داشته باشد، از محورهایی است که باید در نهادینه کردن آن تلاش کنیم.

وی، از نایب روسای هیئت‌های ورزشی استان خواست تا دیدگاه خود را استانی کنند و با برگزاری جلسات ماهانه مشکلات شهرستان‌ها را نیز مدنظر قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: محدودیت در منابع مالی با اعمال مدیریتی کارآمد می‌تواند برترین بهره‌وری‌ها را در روند توسعه ورزش استان نصیب ما کند.

وی، همفکری و همدلی و هماهنگی ساختار ورزش را در پیشبرد سریع‌تر امور الزامی دانست و افزود: با توجه به تشکیل وزارت ورزش و جوانان توجه به مسائل مهم جوانان نیز باید دراولویت‌های کاری ما قرار گیرد.

بابایی، مدیریت اثربخش در ورزش را در سه عنصر کنترل، نظارت و ارزیابی عنوان کرد و خواستار نظارت بیشتر بر اماکن ورزشی به ویژه باشگاه‌های ایروبیک و بدنسازی شد.

وی اظهار داشت: باید نیروی انسانی متفکر و دانا تربیت کنیم زیرا جوانان امروز با جوانان دیروز متفاوت هستند و به همین دلیل باید حرکت به روز باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: مدیریت ورزش به دلیل ارتباط با جوانان، مدیریت بحران است و به همین دلیل باید واقعیت‌های ورزش استان را به تصویر بکشیم.

وی، اذعان داشت: کتابخانه سازمان ملی جوانان به عنوان کتابخانه تخصصی ورزشی و امکانات سمعی و بصری برای استفاده جوانان و ورزشکاران تجهیز می‌شود و به سئوالات تخصصی‌ورزشی آنها پاسخ می‌دهد.

در این جلسه نایب روسای هیئت‌های ورزشی استان به ارائه مسائل و مشکلات بخش بانوان پرداختند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول