اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

مردم ایران به ولایت‌فقیه وابستگی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: مردم ایران وابسته به حزب و جناحی نیستند و تنها وابستگی به نظام، اسلام، دین و ولایت‌فقیه دارند.

مردم ایران به ولایت‌فقیه وابستگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز جمعه این هفته گلپایگان، اظهار داشت: جهان اسلام تشنه وحدت و انسجام است و همراهی و همگامی جامعه اسلامی می‌تواند فصل جدیدی در جهان اسلام ایجاد کند و ما در این شرایط وظیفه خطیری برعهده داریم.

وی افزود: امام(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را به ارمغان آوردند و بر تمام مکتب‌های الحادی و «ایسم»ها خط بطلان کشیدند، امام در برابر کاپیتالیسم، کمونیسم و سوسیالیسم ایستاد و با ترسیم اسلام ناب این مکاتب را به زباله‌دان تاریخ فرستاد، به برکت آینده‌نگری ایشان بود که چراغ این مکاتب یکی پس از دیگری خاموش شد، حضرت امام(ره) با سیاست نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی توانست از تمام مظلومان و دردمندان دنیا دفاع کند.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز می‌توانیم افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) را در منطقه مشاهده کنیم، گفت: امام با ایجاد نهادهای حمایتی از محرومان، نیروی بزرگ مردمی به دست آورد و ایشان همیشه دغدغه دفاع از محرومان جامعه را داشتند و آنها را مورد توجه قرار می‌دادند.

خطیب جمعه گلپایگان بیان کرد: در آن روزگار عده‌ای می‌گفتند اسلام دینی است که نباید به جامعه کاری داشته باشد و در برابر اتفاقاتی که می‌افتد باید بی‌تفاوت بود، اما امام(ره) فرمودند که اسلام ما اسلام آمریکایی نیست بلکه اسلام ناب محمدی(ص) است و باید در دین اسلام از اصول توحیدی و ارزش‌های اسلامی دفاع کرد.

وی گفت: افرادی که داعیه دین داشتند عدالت اجتماعی را در برابر توسعه ‌یافتگی قرار دادند و بر این طبل کوبیدند، اما امروز در جنبش وال‌استریت و قلب توسعه‌ یافتگی دنیا عکس موضوع را مشاهده می‌کنیم که 99 درصد ثروتمندان در برابر یک درصد مردم محروم قرار دارند.

اسماعیلی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ادامه داد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و یکی از وظایف مهم مردم شرکت در انتخابات است و مردم با حضور در صحنه، برگ زرینی بر کتاب قطور انقلاب اسلامی می‌افزایند.

وی تاکید کرد: دشمنان در صدد هستند که دو نوع تفکر را در جامعه القا کنند، یکی اینکه مردم از حضور در صحنه خسته شده‌اند و دیگر پای صندوق‌های رأی نمی‌روند و دیگری آنکه گروهی که بدخواه و در عین حال نان‌خور انقلاب هستند و در این کشور زندگی می‌کنند، این تفکر را به جامعه القا می‌کنند که اگر مردم پای صندوق‌ها حاضر شدند، به توصیه و سفارش ما بوده است و اگر حضور کم‌رنگ‌تری داشته باشند، می‌گویند مردم به توصیه ما گوش فرا دادند و نیامدند.

اسماعیلی اظهار داشت: مردم ما وابسته به حزب و جناحی نیستند و تنها وابستگی به نظام، اسلام، دین و ولایت‌فقیه دارند و بنا به فرمایش رهبر انقلاب با حضور حداکثری در روز 12 اسفند مشت محکمی بر یاوه‌گویان عالم خواهند زد و آنها را مأیوس می‌کنند.

وی هم‌چنین به جریان فتنه اشاره کرد و گفت: آنان می‌خواهند مردم را از اصول انقلاب جدا کنند اما باید بدانند که مردم ایران با امام و آرمان‌های شهدا میثاق بسته‌اند و هرگز از راه ولایت دور نمی‌شوند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول