اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

اصل مترقی ولایت‌فقیه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اصل مترقی ولایت‌فقیه را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند.

اصل مترقی ولایت‌فقیه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف‌حسینی کوهستانی صبح امروز در دیدار جمعی از روحانیون و طلاب و مبلغان استان یزد با امام جمعه یزد به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از ثمرات شیرین نظام اسلامی را اصل مترقی ولایت‌فقیه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه عمود انقلاب اسلامی است و همه باید در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

حسینی کوهستانی اضافه کرد: عمل به توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری موجب اقتدار و عظمت نظام و انقلاب و عامل اصلی در شکست توطئه‌های دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: امام خمینی(ره) همه زندگی سراسر عزت و افتخار خود را وقف خدمت صادقانه به مردم و رضای حق کرد.

وی افزود: هم‌چنان که در دوران پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) پیروزی اسلام در مدینه شکل گرفت، در 22 بهمن‌ماه سال 57 نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امام راحل رقم خورد.

ناصری خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با تدبیر، مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح توانست با تلاش مزدوران استکبار در داخل به کشور بازگشته و انقلاب را هدایت کند.

وی بیداری، مدیریت الهی هم‌چنین دقت بالا را از خصوصیات بارز امام خمینی(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: خصوصیات بنیانگذار انقلاب بود که تمام توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کرد.

امام جمعه یزد با بیان خاطراتی از سال‌های 42 تا 57 از امام راحل عنوان کرد: نوفل‌لوشاتو آن دهکده کوچک، مرکز نشر تبلیغاتی انقلاب در هنگام حضور امام در فرانسه بود.

وی تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی از بندگان مخلص خدا بود که اعتقاد راسخی به خدمت کردن به آحاد مردم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خواستار شناساندن راه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به نسل جدید شد.

ناصری هم‌چنین با اشاره به بخش‌هایی از زندگی امام راحل و ذکر خاطراتی از دوران افزود: همه زندگی امام خمینی(ره) توام با اخلاص، رضایت خالق هستی و تلاش برای خدمت به مردم و رفع نیازهای آنها بود.

وی اضافه کرد: امام(ره) در همه حال فقط رضایت خدا و مردم را مدنظر داشت و برای خدمت به مردم با اخلاص کامل فداکاری می‌کرد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: یکی از بزرگترین درس‌هایی که باید از مکتب بنیانگذار جمهوری اسلامی گرفت همین رضایت خدا و خدمت صادقانه به مردم است.

ناصری گفت: اگر این هدف و سیره در زندگی هر فردی به وجود بیاید، به طور قطع همه کارها در مسیر حق است و به نتیجه می‌رسد.

امام جمعه یزد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را یک تحول مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: این تحول توسط امام(ره) و تلاش‌های ایشان به ثمر نشست.

ناصری مهم‌ترین ثمره انقلاب مقدس اسلامی را تحقق و اجرای احکام الهی، حاکمیت دین و مبانی اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در قبال تحقق اهداف و نظام و ارزش‌ها مسئولیت داریم و باید برای اجرایی شدن وصایای شهیدان و امام راحل فعالیت کنیم.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول