اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

12 اسفند حماسه حضور مردم رقم می‌خورد

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: 12 اسفند روز حماسه حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس است.

12 اسفند حماسه حضور مردم رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن عصر امروز در جریان برنامه‌های دهه فجر در جمع مردم روستای پاکده بخش عمارلوی این شهرستان، اظهار داشت: دهه فجر به پاس تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل دارای عظمت است.

وی، رشد فناوری‌ها و توسعه‌های علمی کشور را از دستاوردهای انقلاب معرفی کرد و گفت: این دستاوردها با حماسه‌آفرینی‌های مردم در دوران انقلاب و پس از آن به ثمر نشسته است.

نماینده عالی دولت در رودبار، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را الگویی برای کشورهای مسلمان جهان دانست و گفت: انقلاب کشورهای مصر، بحرین، یمن، عراق و... برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی، از صدام، معمر قذافی و مبارک به عنوان دیکتاتور و دست نشانده‌های استکبار در منطقه عنوان کرد و ابراز داشت: قیام انقلابی مردم در کشورهای مسلمان جهان توطئه‌های آمریکا را برای اجرای اهدافش ناکام گذاشت و بسیاری از این سرکردگان را به کام مرگ فرستاد.

موذن، حرکت انقلابی مردم جهان را تحسین برانگیز خواند و گفت: بسیاری از کشورها با سر دادن شعار الله‌اکبر انقلاب اسلامی ایران را سرمشق خود قرار داده‌اند.

وی، رهبری را رکن مهم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: ایران با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) پایه‌ریزی شد و ملت با تبعیت از رهبری انقلاب را به پیروزی رساندند.

فرماندار رودبار، توکل بر خدا را یکی از مهم‌ترین خصوصیات معمار کبیر انقلاب دانست و بیان داشت: رهبر انقلاب چیزی را جز خدا نمی‌دید و با غیر او معامله نمی‌کرد.

وی، تبعیت از رهبری را یک تکلیف دانست و تصریح کرد: پس از گذشت 33 سال از حیات جاودانه انقلاب این وظیفه بیشتر احساس می‌شود.

موذن با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاهد برگزاری نخستین انتخابات پس از فتنه 88 هستیم.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در 12 اسفند حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زند که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب است.

نماینده عالی دولت در رودبار در ادامه پاکده را یکی از روستاهای دینی و مذهبی شهرستان معرفی کرد و یادآور شد: معرفت دینی از گذشته با مردمان این روستا همراه بوده است.

وی، شیخ صدرالدین نظامی پاکدهی و شیخ بهاءالدین نظامی پاکدهی از روحانیون به نام روستای پاکدهی معرفی کرد و اذعان داشت: روحانیون مذکور از افتخارات و ارزش‌های معنوی و دینی این منطقه هستند.

موذن، نصب تابلوی شهدای روستا را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: این تابلو با همکاری بخشداری و شورای اسلامی روستا در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گفته این مسئول، طبق آمار ارائه شده از طرف دادگستری رودبار، پاکدهی از جمله روستاهای رودبار است که کمترین پرونده قضایی را دارد.

وی، شیخ محمد انبوهی را یکی دیگر از افتخارات بخش عمارلو دانست و بیان داشت: پیکر این روحانی در نجف اشرف مدفون است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول