اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 2

اجرای برنامه‎های مختلف برای حضور حداکثری انتخابات در بندرگز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرگز برنامه‎های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان را برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‎های رای در 12 اسفند ماه 1390 اعلام کرد.

اجرای برنامه‎های مختلف برای حضور حداکثری انتخابات در بندرگز

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا عسگری اظهار داشت: با توجه به اینکه نامزدها و کاندیداهای مورد نظر دارای حوزه انتخابیه در هر شهرستان و حتی بخش‎ها هستند، پیش‎بینی تبلیغات وسیع برای حضور گسترده مردم با اجرای برنامه‎های متعدد انجام شده است.

وی تصریح کرد: نمونه آن حضور کاروان 2 هزار نفری انقلاب بوده که با سخنرانی حجت‎الاسلام ابوترابی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در شهرستان برگزار شده است.

عسگری افزود: همایش 4 هزار نفری برای بانوان، دانشجویان و دانش‌آموزان از برنامه‎های دیگری است که برای تشویق مردم به حضور در انتخابات از سوی فرمانداری برنامه‎ریزی شده است.

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه ابلاغ فعالیت‎های تبلیغاتی برای هر یک از برنامه‎ها صورت گرفته است، اضافه کرد: همایش حضور افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، همایش حضور داوطلبان هلال‌احمر، بسیجیان، رزمندگان، خانواده شهدا، بهزیستی، تربیت‌بدنی و همه اداراتی که مستقیم یا غیرمستقیم با مردم سر و کار دارند از دیگر برنامه‎هاست.

وی خاطر نشان کرد: در آینده نیز هر یک از ادارات به نوعی با مدیریت ستاد انتخابات شهرستان، فعالیت تبلیغاتی خود را خواهند داشت و پیش‎بینی می‎شود که با این فعالیت‎های گسترده، بیش از 95 درصد از مردم شهرستان همانند مرحله دهم ریاست جمهوری در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول