اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور و مسئول دفتر رئیس ستاد انتخابات کشور:

زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود

خبرگزاری فارس: مشاور و مسئول دفتر رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مسئولان زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کنند.

زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیف اله مطلبی ظهر امروز در جلسه مشترک با کمیته‌های ستاد انتخاباتی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در تمام مسائل و به ویژه در انتخابات مسئولیت‌ها همیشه سنگین بوده و هر سال که می‌گذرد سنگین‌تر هم می‌شود و اکنون که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، مسئولان باید با همّت بیشتری، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در عرصه سیاسی انتخابات افزود: با توجه به تاکیدها و سفارش‌های مقام معظم رهبری حضور در انتخابات صیانت از انقلاب و نظام اسلامی است و این امر مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تحقق می‌یابد.

مطلبی در ادامه قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانت‌داری در انتخابات را سه اصل مهم خواند و تصریح کرد: مردم باید اطمینان داشته باشند که در سایه قانون و عدالت از آرای آنها صیانت می‌شود و از سوی دیگر با اعتمادسازی باید زمینه مشارکت فعالانه مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

این مسئول لزوم گسترش کارگاه‌های آموزشی در میان بانوان و جوانان را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، آگاهی‌ها و آموزش‌های لازم به بانوان و جوانان ارائه شود چرا که در سایه برگزاری این کارگاه‌ها و آموزش‌های لازم می‌توان شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادهای آنها بود.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی دارای توانایی‌ها و ظرفیت‌های لازم برای برگزاری چنین کارگاه‌هایی است اضافه کرد: در این آموزش‌ها باید از افراد توانمند و کارشناس بهره‌گیری شود و از یکنواخت شدن آموزش‌ها جلوگیری کرد.

مدیر کل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان غربی نیز در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت استان و آمادگی آن برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات در آذربایجان غربی در 9 حوزه اصلی و 31 حوزه فرعی با یک‌هزار و 856 شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود که از این تعداد 806 صندوق سیّار و 1050 صندوق ثابت است.

کاظم علی‌نژاد تصریح کرد: استان آذربایجان غربی تلاش و آمادگی کامل را دارد که حساس‌‌ترین انتخابات کشور را همانند دوره‌های قبل صادقانه، شفاف و بی‌طرفانه برگزار کند و حفظ و صیانت از آرای مردم را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.

در ادامه این نشست مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان گزارشی از عملکرد کمیته‌های مربوط ارائه کردند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول