اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

مردم ایران عزت خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبستر گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس عزت خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید.

مردم ایران عزت خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده بعد از ظهر امروز در جمع مردم شبستر به مناسبت دهه فجر، یکی از رموز پیروزی انقلاب را وحدت عنوان کرد و اظهار داشت: همین وحدت رمز بقای انقلاب شد و باید با رفع موانع وحدت، همدلی و همبستگی را همچنان حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی مسلمانان است، گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه میان امت اسلامی درصدد جدایی بین رهبران دینی، علما و مردم هستند. 

امام جمعه شبستر تصریح کرد: اتحاد مسلمانان رمز اضمحلال ظالمان و استکبار جهانی است.

محمدزاده ادامه داد: دشمنان با تفرقه میان امت اسلامی درصدد جدایی بین رهبران دینی، علما و مردم هستند، از این رو از مسلمانان توقع داریم اختلافات و کدورت‌های جزیی را کنار گذاشته و برای تحقق اهداف واقعی نهضت بیداری اسلامی از پای ننشینند.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه انقلاب اسلامی و فجر را مردم به وجود آوردند و این انقلاب منتسب به خود مردم است، افزود: نتیجه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه همه‌جانبه همچنین تحقق شاخص‌ها و  قابیلت‌های سازنده معنوی و اخلاق در سایه همبستگی و تقویت مشارکت‌های عمومی مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

محمدزاده، با اشاره به نزدیکی برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن سال ‌جاری و در ادامه با شرکت در انتخابات مجلس نهم و انتخاب افراد اصلح و شایسته به دشمنان این نظام نشان خواهیم داد که ما از آرمان‌های نظام دست بر نداشته و با تبعیت از توصیه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و اندیشه‌های شهیدان این انقلاب و جنگ تحمیلی عزت خویش را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول