اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر

راه روستایی درز سایبان حاجی‌آباد بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: راه روستایی درز سایبان – شهدادی از توابع شهرستان حاجی‌آباد ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

راه روستایی درز سایبان حاجی‌آباد بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد،‌ استاندار هرمزگان ظهر امروز در این مراسم گفت: در دهه فجر سال‌جاری 442 پروژه به ارزش چهار هزار و 800 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به اهمیت احداث راه و تاثیر آن بر سایر فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی افزود: احداث راه‌ها به عنوان یک زیر ساخت مهم و دارای اولویت باید با سرعت بیشتری تداوم یابد.

استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از اقدامات راه و ترابری هرمزگان در شتاب بخشیدن به احداث پروژه‌های مواصلاتی بیان داشت: با توجه به اهمیت باند دوم تونل دوقلوی محور بندرعباس – سیرجان این پروژه باید حداکثر ظرف 10 روز آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل راه و ترابری هرمزگان نیز در این مراسم با تبریک ایام باشکوه دهه فجر گفت: بیش از 40 پروژه در زمینه راهسازی، راهداری و راه روستایی در دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد پنج پروژه به ارزش 404 میلیارد ریال در شهرستان حاجی‌آباد قرار دارد.

خداداد مقبلی افزود: برای بهره‌برداری از راه روستایی درز سایبان – شهدادی بیش از ۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عنوان کرد: با احداث این پروژه راه روستایی، 153 خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل راه و ترابری هرمزگان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح امکان دسترسی مردم شهرستان حاجی‌آباد و روستاهای همجوار به ایستگاه راه آهن زاد محمود فراهم می‌شود، اذعان داشت: با ادامه تکمیل احداث مسیر، فاصله ارتباطی حاجی‌آباد به لار 193 کیلومتر کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول