اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه هنرهای تجسمی در تویسرکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه هنرهای تجسمی در تویسرکان افتتاح شد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در تویسرکان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز نمایشگاه برگزیده آثار دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان با حضور مسئولان و هنرمندان فعال در این عرصه در قالب 83 اثر در سالن مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان تویسرکان کلید خورد.

فرماندار شهرستان تویسرکان در این مراسم ضمن تقدیر از تمام عوامل فعال در حوزه هنرهای تجسمی اظهار داشت: توجه به اقتصاد فرهنگی جامعه هدف یکی از پارامترهای کاربردی در راستای فعالیت مستمر و توسعه پایدار هنر و اثرگذار در همه بخش‌ها است

حسن رضانیا با تاکید بر اینکه هنر در رفع ناهنجاری‌ها و چالش‌ها در حوزه‌های گوناگون اجتماع اعجاز می‌کند، افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و شکوفا شدن بالقوه نیروی انسانی خلاق و بهره‌وری جامع از این مهم در راستای ارتقای همه‌جانبه نیازهای مردم مستلزم بکارگیری مدیریتی راهبر و کاربر است.

وی از حمایت همه جانبه مدیریت ارشد شهرستان فعالان و هنروران در این جشنواره در تمام امور خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رونق و توسعه کار فرهنگی و فراگیری شوق و شور کار هنری در بین طیف‌های مختلف علاقمند شهرستان در هر بخش لازم باشد گام خواهد برداشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت هفت روز برای بازید عموم فعال است ابراز داشت: آثار ارائه شده در نمایشگاه در قالب تابلوهای طراحی، نقاشی، کاریکاتور، نگارگری و گرافیک شامل 83 اثر از سراسر استان می‌شود.

مهدی حاجی زین العابدینی با اشاره به اینکه هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره در رده سنی زیر 40 هستند تأ‌کید کرد: همزمان با آغاز فعالیت دهمین جشنواره هنرهای تجسمی، کارگاه‌های تخصصی این جشنواره نیز در تاریخ 25 و 26 بهمن با حضور اساتید مطرح هنر در این زمینه در بین فعالان شرکت کننده برگزار می‌شود.

وی افزود: شناسایی هنرمندان فعال و ایجاد بستر مناسب برای رقابت سازنده به منظور ارتقای کیفی آثار هنری از اهداف مهم این جشنواره به شمار می‌رود.

زین العابدینی در پایان سخنانش با بیان اینکه مراسم اختتامیه دهمین جشنواره هنرهای تجسمی 26  بهمن است اظهار داشت: در پایان مراسم با تشخیص کارشناسان و متخصصان هنرمندان برتر معرفی و از آنها تجلیل و تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول