اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

خودباوری مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: خودباوری مهم‌ترین دستاورد انقلاب شکوهمند ملت ایران است.

خودباوری مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میاندوآب با اشاره به اینکه هم اکنون در ایام‌الله دهه فجر قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی و صنعتی در سایه اعتماد به نفس و اتکا به خداوند به دست آمده است به طوری که این مسئله یکی از مهم‌ترین توفیق‌های انقلاب اسلامی ایران قلمداد می‌شود.

وی تصریح کرد: سران کشورهای غربی بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب و مستقل شدن کشورمان به این نتیجه رسیده‌اند که برای همیشه دستان‌‌شان از منابع ملی و ثروت‌های کشورمان کوتاه شده است از این رو به اعمال فشارهای مختلف و تحریم‌های اقتصادی گوناگون روی آوردند ولی این قبیل تحرکات ناشیانه منجر به سست شدن اراده ملت ایران نشده است.

این مسئول با بیان اینکه هدف دشمن از اعمال تحریم‌های اقتصادی سد ساختن مقابل پیشرفت کشورمان است ادامه داد: ایادی استکبار جهانی برای اینکه دست جوانان ایرانی را از دانش‌های روز و علوم جدید کوتاه کند به انواع ترفند و حیله متوسل شد ولی با وجود اعمال شرایط تحریم دانشمندان ایران اسلامی با قرار گرفتن در مسیر ولایت فقیه در حوزه‌های مختلف توفیق‌های چشم‌گیری داشته‌اند.

عیسی‌زاده به اهمیت بازگویی خاطرات انقلاب برای نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: باید برای انتقال ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار حکومت اسلامی به نسل جدید مبادرت شود تا آنها نیز به سان پدران خود در این راه پرافتخار قدم بردارند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت گرانبهایی برای بازخوانی شیوه شکل‌گیری انقلاب است ادامه داد: اقدام به این امر برای ما یادآوری می‌کند با چه مرارتی این انقلاب به مرحله کنونی رسیده است سپس بیش از بیش برای حراست از  آرمان‌‌های شهدای این راه و جامه عمل پوشاندن به آنها اهتمام می‌شود.

عیسی‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون در آستانه برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم اظهار داشت: در این روز بزرگ از کتاب قطور و  پرافتخار تاریخ انقلاب یک ورق دیگر می‌خورد و سرنوشت چهار سال آینده به دستان ملت رقم خواهد خورد پس باید به طور هوشمندانه و توام با بصیرت به انجام وظیفه در این ارتباط مبادرت کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول