اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

بیداری اسلامی مهم‌ترین دستاورد جهانی انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان بیداری اسلامی منطقه را بهترین و مهم‌ترین دستاورد جهانی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

بیداری اسلامی مهم‌ترین دستاورد جهانی انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان نهبندان اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که امروز در نظام اسلامی و در زمان حکومت اسلامی در این جامعه مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه با وجود نعمت انقلاب و ولایت خداوند متعال روزبه‌روز بر عزت و اقتدار این نظام می‌افزاید، تصریح کرد: خدمات نظام، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی امروزه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و هم‌اکنون جوانان برومند ایران اسلامی در تمامی زمینه‌های علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دستاوردهای عظیمی را برای این نظام به ارمغان آوردند.

فرماندار نهبندان ادامه داد: هدف و راه امام(ره) از ابتدای حرکت انقلاب آشکار و مشخص بود و ایشان برای اعتلای نظام اسلامی و عزت این ملت علیه ظلم و ستم به پا خواستند و با پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه را در جامعه نهادینه کردند.

شرافتی با اشاره به اینکه اعتماد امام خمینی(ره) به مردم و اعتماد به مردم به امام(ره) یک ارتباط عمیق بوده و است، افزود: حاصل این اعتمادها و حمایت‌ها منجر به پیروزی انقلاب شد.

وی یادآور شد: دشمن از دیرباز درصدد ایجاد تفرقه بین مردم و اندیشه‌های ملت در ارتباط با امام(ره) و ولایت فقیه بوده و است و در این راستا توطئه‌های سخت و نرم زیادی را طراحی و اجرایی کرده که همگی با بصیرت و ولایت‌مداری مردم خنثی شده است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه این انقلاب با پشتوانه مردمی و حمایت توده‌های مختلف جامعه از امام(ره) و اهداف ایشان به پیروزی رسید، اظهار داشت: امروزه آحاد مردم و تمامی مسئولان برای حفظ این میراث گران‌بهای امام خمینی(ره) باید ولایت‌مدار و ادامه دهنده اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند تا در نهایت این انقلاب به اهداف عالیه خویش دست یابد.

شرافتی با اشاره به اینکه ملت در حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی سابقه‌ای طولانی و خوب دارد، تصریح کرد: اعتماد مردم نسبت نظام و ولایت‌مداری ملت در هر برهه از زمان به ویژه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر حماسه‌ای همچون حماسه 9 دی‌ماه را رقم می‌زند.

وی یادآور شد: بیداری اسلامی منطقه بهترین و مهم‌ترین دستاورد جهانی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

فرماندار نهبندان افزود: موفقیت در تمامی تحریم‌ها و مبدل کردن آنها به فرصت‌های ویژه را می‌توان از دیگر دستاوردهای فرا منطقه‌ای و جهانی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول