اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام جایزه عکس گونای زنجان خبر داد

تمدید مهلت جشنواره عکس گونای در زنجان

خبرگزاری فارس: قائم مقام جایزه عکس گونای زنجان از تمدید مهلت جشنواره عکس گونای در زنجان خبر داد.

تمدید مهلت جشنواره عکس گونای در زنجان
حمید رضا بازرگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نخستین جایزه عکس زنجان با عنوان گونای با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه به دلیل استقبال دانشجویان از برگزاری این جشنواره مهلت ارسال آثار تمدید شده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا ششم بهمن ماه سال جاری نسبت به حضور در این جشنواره اقدام کنند.
قائم مقام جایزه عکس گونای زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری این جشنواره در زنجان بیان داشت: خوشبختانه استقبال از این جشنواره به نحو مطلوبی دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه هنر عکاسی در استان زنجان همواره مورد توجه بوده است، تصریح کرد: برگزاری این جایزه عکس موجب معرفی هنرمندان عکاسی استان می‌شود.
بازرگانی ادامه داد: شرکت برای عموم هنرمندان ساکن شهرستان زنجان آزاد بوده و هر هنرمند می‌تواند 10 قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کند.
وی با اشاره به اینکه همه عکس‌های ارسالی باید سیاه و سفید باشد، بیان داشت: عکس‌های رنگی داوری نمی‌شوند.
قائم مقام جایزه عکس گونای زنجان با بیان اینکه نخستین جایزه عکس "گونای" با حضور محسن راستانی، ناصر محمدی و حمیدرضا بازرگانی داوری می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این مسابقه در بهمن ماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آفرینش مجدد و چیرگی بر فرم از اهداف برگزاری این جشنواره است، بیان داشت: در این جایزه عکس 10 هنرمند عکاس برتر با رأی هیئت داوران انتخاب می‌شوند.
بازرگانی از اختصاص یک میلیون ریال به همراه لوح سپاس و تندیس "گونای" به نفرات برتر این جشنواره خبر داد و افزود: از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه 30 اثر برای حضور در بخش مسابقه انتخاب و به هر اثر راه یافته مبلغ 300 هزار ریال به همراه گواهی شرکت در این جایزه عکس ارائه می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول