اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رهبری مرتضی شفیعی

ارکستر ملی اصفهان آثار بزرگان موسیقی جهان را می‎نوازد

خبرگزاری فارس: 13 بهمن ماه ارکستر ملی اصفهان به رهبری مرتضی شفیعی قطعاتی کلاسیک از موتزارت، بتهوون و شستاکوویچ را در سالن راهداران اجرا می‎کنند.

ارکستر ملی اصفهان آثار بزرگان موسیقی جهان را می‎نوازد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هنرمندان برای برگزاری کنسرت در سطح شهرستان‎ها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‎کند و به ‌گونه‎ای می‎توان گفت، به سختی می‎تواند موفق به دریافت مجوز شوند.پس از لغو چند باره کنسرت‎ها در اصفهان، قرعه بنام کنسرت ارکستر ملی اصفهان به رهبری مرتضی شفیعی افتاد تا این گروه هم فرصتی برای هنرنمایی پیدا کنند.

این بار مرتضی شفیعی رهبر ارکستر ملی اصفهان، با همراهی 30 نوازنده اصفهانی قطعاتی کلاسیک از موتزارت، بتهوون و شستاکوویچ را در سالن راهداران اصفهان برای هنردوستان اصفهانی، اجرا می‌کند.

مرتضی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: کنسرت کلاسیک ارکستر ملی اصفهان 13 بهمن‎ماه در دو سانس 18.30 و 20.30 برای علاقه‌مندان به هنر موسیقی برگزار می‎شود و این امکان را به همشهریان اصفهانی قرار می‎دهد که با آثار بزرگان موسیقی جهان به واسطه هنرمندان اصفهانی آشنا شوند.

رهبر ارکستر ملی اصفهان افزود: ارکستر ملی اصفهان چند ماهی است که تصمیم به برگزاری کنسرت کلاسیک دارد و حال این فرصت در اختیار ما قرار گرفته است که نخستین کنسرت کلاسیک خود را در اصفهان تجربه کنیم که امید آن داریم مورد استقبال هنر دوستان اصفهانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول