اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان:

حضور در راهپیمایی نشان از اعتقاد مردم به آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اعتقاد قوی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

حضور در راهپیمایی نشان از اعتقاد مردم به آرمان‌های انقلاب است
موسی متوسلین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای رصد فعالیت‌ کمیته‌های مختلف دهه فجر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه از طریق این کمیته نحوه اجرا و بررسی میزان عملکرد و اثر گذاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود، افزود: برنامه‌های مختلف دهه فجر در استان رصد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان از برگزاری جشنواره تاریخ شفاهی استان زنجان در سال آینده خبر داد و افزود: این جشنواره از سوی جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره از برترین‌های استان تجلیل می‌شود، افزود: جمع‌آوری خاطره‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و سایر اسناد مکتوب در این جشنواره ارائه می‌شود.

متوسلین خاطرنشان کرد: آثاری که در اثر مرور زمان به بوته فراموشی سپرده شده است در قالب این جشنواره به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف تصریح کرد: رشد علمی 11 برابری نظام نشان از همت و تلاش در کسب چنین موقعیتی در جهان دارد.

مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان ارائه 15 هزار مقاله isi در مجلات بین‌المللی معتبر جهان را از ثمرات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: با وجود همه مشکلاتی که دشمنان نظام تحمیل کرده‌اند، انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

وی با بیان اینکه مردم علاقه‌مند به حضور در برنامه‌های مختلف کشور هستند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اعتقاد قوی مردم به آرمان‌های انقلاب است.

متوسلین بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات برنامه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول