اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

حراست اصل انقلاب از وظایف بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: حفظ و حراست از اصل و ارزش‌های انقلاب اسلامی جزو وظایف مهم بسیج است.

حراست اصل انقلاب از وظایف بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو در جمع خواهران بسیجی استان در این شهر، اظهار داشت: در سال 1357 جوانان ندای امام خمینی (ره) را لبیک گفتند و در مقابل رژیم دیکتاتور پهلوی ایستادند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و جوانان در مقابل شکنجه‌ها و سختی‌ها تحمل کردند، تصریح کرد: نقش انقلاب اسلامی امروز در فضای آرام جامعه بسیار چشمگیر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم برای فرزندان و دانشجویان به ویژه قشر جوان که حماسه‌آفرینی‌های انقلاب در آن روزها را ندیده‌اند توضیح دهیم.رژیم پهلوی که کاملا سرسپرده آمریکا و از حمایت سیاسی و نظامی بهره‌مند بود، در مقابل رهبری دینی امام خمینی (ره) قرار گرفت.

دوهندو، انقلاب امام خمینی (ره) را موجب بیداری در کشور دانست و اذعان داشت: جوانان ما با صبر و تلاش در مقابل دستگاه ستمکار پهلوی قرار گرفتند و به پیروزی رسیدند. امروزه انقلاب حاصل هزاران انسانی است که به شهادت رسیدند و برای نابودی نظام جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه دشمنان برجسته‌ترین افراد را در قبل و بعد از انقلاب ترور کردند، خاطرنشان کرد: افرادی در داخل کشور به دشمن برای محاصره و تحریم اقتصادی بهانه می‌دهند.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی، انقلاب خود را با تاسی از جمهوری اسلامی به راه انداختند، ابراز داشت: دشمن در این تلاش است که انقلاب را خواست خود جلوه و به دیگران نمایش دهد.

دوهندو با بیان اینکه بهائیت در داخل و خارج استان روی عقاید و ساختار انسان‌ها در حال کار کردن است، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از اصل انقلاب اسلامی از جمله وظایف مهم بسیج است.

وی، با تصریح بر اینکه دشمن در حال مبارزه به ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله حجاب، تقوا، قانون‌مداری، ولایت‌فقیه و شهدا است، بیان داشت: حفظ و حراست از هویت انقلاب و نظام از جمله مردمی‌بودن آن از دیگر وظایف بسیج است.

این مسئول، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب از دیگر وظایف مهم بسیج دانست و یادآور شد: دشمن درصدد ناامید کردن مردم از آینده کشور و کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در بحث انتخابات است.انقلاب اسلامی ایران مدیون هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول