اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح ۳ پایگاه بسیج محلی در مانه و سملقان

خبرگزاری فارس: معاون بسیج مساجد و محلات سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی از افتتاح سه پایگاه بسیج محلی همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

افتتاح ۳ پایگاه بسیج محلی در مانه و سملقان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، غلامرضا علی‌نیا با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: همزمان با طلیعه سی و سومین فجر انقلاب، ساختمان سه پایگاه بسیج در شهرستان مانه سملقان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این سه پایگاه شامل، ساختمان پایگاه حضرت جواد الائمه (ع) در روستای شهر آباد کرد، ساختمان پایگاه امام محمد تقی (ع) در روستای خرم آباد غربی و ساختمان پایگاه بسیج شهید مدنی در مسجد روستای حسن سو از توابع شهرستان مانه و سملقان است.

علی‌نیا همچنین از برگزاری یادواره شهدای شهر آشخانه در محل مسجد جامع این شهر خبر داد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: محفل انس با قرآن کریم نیز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در پایگاه شهید صیاد شیرازی، حوزه بسیج شهید رجایی واقع در روستای بادام لق از توابع شهرستان شیروان برگزار می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدای گرانقدر روستای زیارت از توابع شهرستان شیروان، یادواره شهدای شهر آشخانه و شهدای شهرآباد بربر از توابع شهرستان مانه سملقان را از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد در دهه فجر امسال اعلام کرد.

خبر دیگر نیز حاکی است، نشست بصیرتی طرح ابرار با عنوان انقلاب اسلامی و انتخابات در حوزه حضرت فاطمه (س) همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار شد.

در این نشست که با حضور اعضای شورای و فرمانده حوزه برگزار شد، فاطمه اسکندری فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را ثمره خون شهیدان دانست.

وی تصریح کرد: خیزش انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی نتیجه و ثمره خون این شهدا و زحمات امام راحل ماست که این درخت تنومند انقلاب شاخ و برگ آن به کشورهای منطقه سرایت کرده و ان‌شاء‌الله جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول