اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد

اجرای 700 ویژه‌برنامه دهه‌فجر توسط بسیج ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: 700 ویژه‌برنامه در دهه‌فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار می‌شود.

اجرای 700 ویژه‌برنامه دهه‌فجر توسط بسیج ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فخرعلی قلیزاده صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: این برنامه‌ها با رویکرد حضور حداکثری در انتخابات برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه نباید دهه فجر محفلی برای محافل انتخاباتی باشد، تصریح کرد: نهضت روشنگری در ارتباط انتخابات توسط سپاه ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول افزود: در این راستا 387 مورد سخنرانی و نهضت روشنگری در ارتباط با انتخابات در مورد مسائل انتخاباتی در رده‌های مختلف پیش‌بینی شده که از این تعداد 324 مورد مورد در مساجد محله‌ای و 63 مورد در بسیج اصناف، ادارات، کارگری و .. تشکیل می‌شود.

قلیزاده خاطرنشان کرد: هادیان سیاسی بسیج مسلط در مورد مسائل انتخاباتی هستند و توجیه و آماده‌اند در دهه فجر در ایام مختلف جلساتی را برگزار کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در سال جاری توسط بسیج سپاه ارومیه، گفت: این برنامه‌ها شامل دیدار با خانواده 141 شهید، دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری و مراسم غبارروبی مزار شهدا است.

این مسئول با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور، اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور در قالب 6 کاروان خواهران به مناطق نور از دیگر برنامه‌های این دهه است.

قلیزاده اعلام کرد: در این راستا 2 هزار و 720 نفر دانش‌آموز دختر در نوبت‌های متوالی به مناطق جنوب کشور و سرزمین نور اعزام می‌شوند و کاروان راویان فتح که شامل خواهران بسیجی و کادر سپاه ارومیه هستند این کاروان‌ها را همراهی خواهند کرد.

وی برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌ها در این زمینه اعلام کرد و افزود: 14 یادواره شهدا در شهر و روستاهای ارومیه برای اقشار مختلف به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول