اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

مهم‌ترین وظیفه بسیج دفاع از حریم ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: مهم‌ترین وظیفه بسیج حفظ روحیه جهادی و دفاع از حریم ولایت‌فقیه است.

مهم‌ترین وظیفه بسیج دفاع از حریم ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه بسیج مقاومت ناحیه یزد اظهار داشت: بسیج از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید در مسیر ترویج آرمان‌های انقلاب و امام راحل بیش از پیش گام بردارد.

وی با بیان اینکه بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به دستور امام راحل شکل گرفت، عنوان کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه بسیج حفظ روحیه جهادی و دفاع از حریم ولایت است.

سیفی با گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یوم‌الله دهه فجر نشان از تحقق کلمه توحید، استقلال و آزادی مردمی است که با تکیه بر ایمان و رشادت و فداکاری خود توانسته‌اند با وحدت کلمه حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ بسپارند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نشان از اثربخشی شعار الله‌اکبر مردم دیندار در مقابل رگبار مسلسل مزدوران است.

فرماندار یزد با تاکید بر وظیفه حساس بسیج در جذب جوانان عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب، ارائه برنامه‌ای سازنده و کاربردی و تشویق و ترغیب جوانان به الگوپذیری بر اساس هویت دینی و اسلامی هر روز بدنه این نهاد مردمی را بیش از پیش تقویت کرد.

سیفی با تاکید بر اینکه امروز شاهد این هستیم که جوانان و مردم کشورهای آزاده جهان با الگوپذیری از جوانان و بسیجیان ایران اسلامی در صدد حذف دیکتاتورهای خود و خواهان گسترش عدالت، آزادگی و استقلال‌طلبی هستند، خاطرنشان کرد: امروز به گواه رسانه‌های خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته یکی از قدرت‌ها در سطح منطقه‌ای و جهانی باشد.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی و خیزش‌های اخیر مردم در آمریکا و کشورهای اروپایی نمونه بارز الگوپذیری مردم جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی ملت ایران است که خواهان عدالت، استقلال و آزادی هستند.

سیفی با تاکید بر اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که در 12 اسفند مردم ایران و استان یزد با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول