اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

محوری‌ترین بحث تربیت بسیج مشارکت فرهنگیان بسیجی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: کانون بسیج محور اصلی بحث تربیت است که مشارکت فرهنگیان بسیجی را بیش از پیش می‌طلبد.

محوری‌ترین بحث تربیت بسیج مشارکت فرهنگیان بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ممتحن شامگاه چهارشنبه در همایش مدیران حلقه‌های صالحان واحدهای مقاومت بسیج مدارس که در ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان برگزار شد، با اشاره به آخرین اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی، اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی ویژگی‌های بسیاری دارد که دو ویژگی اساسی آن کمیت و تنوع‌طلبی در بین دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه جمعیت علاقه‌مند به فعالیت‌های مختلف و متنوع در بسیج زیاد است، افزود: ضرورت مشارکت فرهنگیان بسیجی با عنوان کانون بسیج محور اصلی بحث تربیت است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور افزود: این تنوع طلبی‌ها قطعاً ما را با محدودیت‌هایی مواجه می‌کند به همین دلیل است که باید در اجرای برنامه‌های خود اولویت‌بندی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی متنوع است اما سرآمد همه آنها طرح صالحین است که اهمیت زیادی دارد.

ممتحن بیان داشت: هدف از اجرای طرح صالحین آموزش نیست، در طرح صالحین هدف تربیت نیروهایی انقلابی در راستای حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب است.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی طرح تحول در درس آمادگی دفاعی است که در این درس علاوه بر آموزش مسائل تئوریک باید دانش‌آموزان را با تاریخ دفاع مقدس آشنا کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی اضافه کرد: در بخش علمی طرح آیه‌های تمدن میان‌مدت و هم‌چنین برگزاری گردش آموزشی و ارائه مشاوره تحصیلی از برنامه‌هایی است که مدنظر داریم.

وی با اشاره به اهمیت رسانه‌های مجازی در فضای کنونی کشور بیان داشت: در بحث فضای مجازی حضور دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است و مربیان باید تلاش کنند تا در این فضا دانش‌آموزانی را تربیت کنند که بتوانند محتواسازی کنند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول