اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چند محور روستایی

ماسه آسفالت در 130 کیلومتر راه‌ روستایی گناباد و بجستان اجرا شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی از لزوم اجرای 132 کیلومتر ماسه آسفالت در چند محور روستایی شهرستان‌های گناباد و بجستان خبر داد.

ماسه آسفالت در 130 کیلومتر راه‌ روستایی گناباد و بجستان اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، رضا پورمحمدی اظهار داشت: در بازدیدهای دوره‌ای و بررسی انجام شده توسط راهداران اداره شهرستان گناباد 11 محور روستایی به طول 82 کیلومتر با وضع نامطلوب رصد شده که نیاز به اجرای عملیات ماسه آسفالت به منظور حفظ رویه راه و جلوگیری از خرابی بیشتر دارد.

وی محور راه روستایی گیسور به طول 23 کیلومتر، سنو  ـ فودنجان به طول 12 و ریاب ـ رضویه به طول هشت کیلومتر را از جمله این محورها عنوان کرد و افزود: به منظور اجرای این میزان ماسه آسفالت 2 هزار و 50 تن قیر نیاز است.

پورمحمدی گفت: در شهرستان بجستان نیز شش محور روستایی به طول مجموع 50 کیلومتر نیازمند انجام ماسه آسفالت تشخیص داده شد که محور سریده ـ نوق ـ جزین به طول 23 کیلومتر مهم‌ترین این محورها است.

وی میزان قیر مورد نیاز برای انجام پروژه‌های بجستان  را یک‌هزار و 250 تن اعلام کرد و گفت: با وجود قیمت بالای قیر و محدودیت در تأمین این کالا برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل مشکل محورها انجام شده است. 

پورمحمدی اعتبار مورد نیاز برای انجام این اقدامات را 43 هزار و 560 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول