اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار میناب در امور بانوان خبر داد

برگزاری جشن تاج‌گذاری حجاب / برپایی نمایشگاه مد حجاب در میناب

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار میناب در امور بانوان برگزاری جشن تاج‌گذاری عفاف و حجاب و برپایی نمایشگاه مد و لباس با عنوان حجاب از جمله برنامه‌های مهم بخش بانوان در دهه فجر است.

برگزاری جشن تاج‌گذاری حجاب / برپایی نمایشگاه مد حجاب در میناب
زهرا پراکیانی‌نژاد امروز در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب با اشاره به سخنان مقام رهبری پیرامون نقش زن و خانواده افزود: از نظر رهبری مسئله زن و خانواده از مسائل درجه یک کشور است و نقش و سهم بانوان در نظام اسلامی ممتاز و بی‌بدیل است.
وی افزود: زنان ایرانی در دوران مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب به ویژه در طول 8 سال دفاع مقدس عشق و ارادت خود را نسبت به نظام و انقلاب نشان دادند.
وی ادامه داد: در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب لازم است به تحکیم بنیان خانواده، تقویت ایمان، تحکیم ارزش‌ها و مفاهیم اخلاقی و تقویت باورهای دینی افراد که با مسئله عفاف و حجاب رابطه نزدیک دارند و از ثمرات ایمان و تقوا محسوب می‌شوند توجه ویژه کرد.
مشاور فرماندار میناب در امور بانوان در ادامه با بیان این مردم میناب انسان‌هایی متدین، ولایت‌مدار و پایبند به مسائل دینی، شرعی و اخلاقی هستند، گفت: باید در راستای جلب توجه بیشتر عموم افراد به ویژه جوانان به نقش عفاف و حجاب در زندگی فردی و اجتماعی و بیان آثار و نتایج سوءعدم رعایت عفاف و بدحجابی که خود یکی از راه‌های تهاجم فرهنگی است تلاش کرد.
پراکیانی‌نژاد در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و افزود: با انجام این امور و برنامه‌ها می‌توان افراد را به رعایت حجاب و عفاف در جامعه ترغیب کرد.
وی اظهار داشت: کمیته امور بانوان در دهه مبارک فجر برنامه‌هایی از قبیل برگزاری جشن تاج‌گذاری عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان "پایه سوم" مقطع ابتدائی برگزار خواهد کرد.
وی هم‌چنین از برپایی نمایشگاه مد و لباس، نمایشگاه کتاب و سی‌ دی و محصولات فرهنگی با عنوان حجاب و عفاف در دهه فجر خبر داد و گفت: در طول دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای برای بانوان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول