اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محور حجاب و عفاف

طرح مشکوة در میناب برگزار شد

خبرگزاری فارس: طرح مشکوة دوره آموزشی حجاب و عفاف ویژه فرهنگیان بسیجی در میناب برگزار شد.

طرح مشکوة در میناب برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، گفت: فرهنگیان به ویژه بانوان فرهنگی باید برای دانش‌آموزان دختر الگو باشند.
سیدحسن سبحانی با اشاره به نقش فرهنگیان بسیجی در مدارس بیان داشت: فرهنگیان باید در مسیر جوان تاثیرگذار باشند و فرهنگ بسیجی را در مدارس نهادینه کنند.
وی با تشریح تهدیدات دشمنان نظام در زمینه فرهنگی گفت: دشمنان با تصاحب برخی از سنگرها در تلاش هستند تا جوانان را به ورطه نابودی بکشند.
سبحانی هدف اصلی دشمنان را از پا در آوردن جوان و وارد کردن ضربات مهلک بر پیکره نظام عنوان کرد و اظهار داشت: بصیرت مردم و جوانان و تدبیر رهبر معظم انقلاب همواره نقشه‌های شوم دشمنان را برهم زده و آنان را در نگرش پلیدشان ناکام کرده است.
وی با اشاره به زمان طاغوت و لایحه کشف حجاب افزود: در آن زمان بسیاری از زنان برای حفظ دین و ارزش‌ها و عمل به وظیفه شرعی از خانه‌ها بیرون نیامدند.
فرمانده سپاه ناحیه میناب بیان کرد: امروز دنیای اسلام از جهش و بالندگی خاصی برخوردار است و دشمنان از آن به تنگ آمده و تاب دیدن آن را ندارند و می‌خواهند از اسلام چهره هولناکی را ترسیم کنند که وظیفه فرهنگیان در این مسیر بسیار حساس و سرنوشت ساز است.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول