اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پشت سر مردم با احدی پیمان نبسته‌ام

امام جمعه میناب حمایت خود از کاندیدایی خاص را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب با بیان اینکه "پشت سر مردم با احدی پیمان نبسته‌ است"، گفت: شایعاتی مبنی بر حمایت بنده از کاندیدایی خاص در شهرستان شیوع پیدا کرده که به جد این شایعات را تکذیب می‌کنم.

امام جمعه میناب حمایت خود از کاندیدایی خاص را تکذیب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان خدمات انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ایران اسلامی به نقطه‌ای رسیده که کاملاً بدون وابستگی به قدرت‌ها، استقلال خود را حفظ کرده است.

وی با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) زحمات معصومان را جامعه عمل پوشاند افزود: شکل‌گیری انقلاب اسلامی به واسطه امام راحل با تمام تلاش‌ها و خدمات فقها در زمان غیبت برابری می‌کند.

معتمدی‌فر هم‌چنین با اشاره به دیدار جوانان کشورهایی که به تازگی در آنها انقلاب شده با رهبری انقلاب، گفت: این دیدار شامل دو برداشت قالب و محتوایی بود.

خطیب جمعه میناب افزود: برخلاف دیدگاه دشمنان در ایجاد پروژه ایران‌هراسی، جمهوری اسلامی به مأمن و ماوای استکبارستیزان و صهیونیست‌ستیزان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حضور جوانان به ویژه جوانان کشورهای عربی و اظهار علاقه به رهبر انقلاب از عنایات الهی است، بیان داشت: کشورهای منطقه اکنون ایران را تکیه‌گاه اسلام دانسته و تئوری آنان بر این اعتقاد است که رهبر ایران رهبر آزادی‌بخش دنیا است.

وی ابراز داشت: جای جوانان پاکستان، امارات، قطر و عمان در این همایش خالی بود و این کشورها باید از خواب بیدار شوند.

معتمدی‌فر در ادامه افزود: مسئولان باید برپایی گردهمایی‌ها و هزینه‌های کم و کارآیی مفید را از رهبر انقلاب بیاموزند.

وی هم‌چنین با اشاره به میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت گفت: اسلام قائل به وحدت جامعه بشری، ادیان الهی و ابراهیمی و وحدت پیروان دین اسلام است که باید براساس راهکارهای اساسی به آن توجه داشت.

امام جمعه میناب افزود: برای تحقق وحدت و حفظ یکپارچگی باید دست دشمنان را در وحدت و جلوگیری از اختلاف دید و هر فرقه ضمن عمل به فتوای علمای خویش، عصمت انبیا الهی را در نظر داشته باشد.

وی وحدت را مهمترین دستاورد انقلاب برشمرد و اضافه کرد: انقلاب ایران بعد از گذشت 33 سال از عمر با برکت خود به تمامی شعارهای خویش رسیده است.

معتمدی‌فر با بیان این‌که صدا و سیما به شخص تعلق ندارد، اظهار داشت: از صدا و سیما می‌خواهیم که خدمات انقلاب را خورد نکند.

وی با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به حضور مردم در این دو عرصه مهم سال چشم دوخته‌اند.

حطیب جمعه میناب ضمن اشاره به خواست رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مجلس بیان کرد: انتخابات باید در فضای رقابتی، سالم و آرام برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شایعاتی در میناب شیوع پیدا کرده، گفت: من برای سفر زیارتی امام هشتم به مشهد مقدس رفته بودم در حالی که عده‌ای با درست کردن شایعه، سفر من را برای حمایت افرادی به تهران نسبت داده‌اند.

وی گفت: من به عنوان امام جمعه نوکر مردم هستم و پشت سر مردم با احدی پیمان نبسته‌ام.

معتمدی‌فر خطاب به مردم میناب گفت: رأی خود را نفروشید و با چلوکباب معامله و معاوضه نکنید.

وی بیان داشت: میناب نماینده‌ای به مجلس می‌فرستد که ضمن رساندن صدای مردم به گوش دنیا، مطیع فرامین رهبری، ولایت و حافظ خون شهیدان باشد.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه‌ها از مردم خواست تا در انتخابات مراقب "دو جریان انحرافی و فتنه" باشند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول