اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب خبر داد

فعالیت 100 روحانی و مبلّغ طی دهه سوم صفر در میناب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: در دهه سوم ماه صفر بیش از 100 روحانی و مبلّغ در میناب فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فعالیت 100 روحانی و مبلّغ طی دهه سوم صفر در میناب
حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: مبلّغان از روحانیون بومی استان و حوزه‌های علمیه قم، مشهد و اصفهان هستند که در طول ایام اربعین سید و سالارشهیدان تا رحلت نبی مکرم اسلام (ص) در مناطق مختلف میناب به نشر معارف دینی مشغول شده‌اند.
وی با بیان این که روحانیون اعزامی افرادی مجرب و دارای تحصیلات عالی و سابقه تبلیغ هستند، افزود: مبلّغان، قبل از اعزام طی نشستی تخصصی آسیب‌های عزاداری در منطقه را فرا گرفته و نسبت به آن و در راستای آگاه‌سازی مردم توجیه شده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب هم‌چنین از برگزاری گفتمان‌های دینی، برخورد چهره به چهره با مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، اقامه نماز جماعت و محافل سخنرانی به عنوان برنامه‌های مبلّغان در طول حضور در مناطق نام برد و افزود: پاسخ به شبهات فکری، دینی و پرسش‌های شرعی مردم، برپایی جلسات قرائت ادعیه و سایر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی از دیگر برنامه‌های روحانیون اعزامی است که با همیاری هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول