اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه تاکید کرد

بازگویی حقیقت انقلاب اسلامی برای نسل آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: حقیقت انقلاب اسلامی باید در دهه فجر برای نسل جدید بازگو کرد.

بازگویی حقیقت انقلاب اسلامی برای نسل آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه محمدعلی حسین‌زاده در مراسم افتتاح پروژ‌ه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: بیداری اسلامی رخ داده در جهان از انقلاب عظیم اسلامی ایران نشات گرفته است.

وی افزود: ‌امروز ملت‌های آزاده جهان دنباله‌رو مکتب اسلامی در ایران هستند چرا که همراهی مردم با وحدت کلمه و تکیه بر اسلام انقلاب اسلامی ما را به پیروزی رساند.

فرماندار اشنویه تصریح کرد: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، نماد دیگری از همبستگی مردم ایران بوده و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: در سایه حاکمیت نظام اسلامی و هدایت هوشمندانه و حکیمانه کشور توسط مقام معظم رهبری، سال به سال شاهد شکوفایی و پویایی انقلاب و ایران اسلامی بوده و آثار و دستاوردهای این حکومت ولایی را عیان‌تر می‌بینیم.

فرماندار اشنویه در ادامه گفت: مسئولان در کنار امت اسلامی خادم این نظام و مردم هستند و خود را متعلق به مردمی می‌دانند که در استقرار حکومت دینی تا به حال با استواری ایستاده‌اند.

وی شکل‌گیری بیداری اسلامی در جهان را زمینه‌ای برای برچیده شدن پایگاه‌های سلطه در نظام جهان عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان، بیداری اسلامی را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزیابی می‌کند و سعی دارد با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران کارآمدی نظام را مورد تردید قرار دهند تا از شکل‌گیری نهضت‌های دیگر جلوگیری کند.

این مسئول در ادامه گفت: بیش از 200 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در اشنویه ساخته می‌شود از این تعداد واحد مسکونی، 128 واحد دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است و با بهره‌برداری از آن در دهه فجر امسال، 128 خانوار از نعمت مسکن مناسب بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه متقاضیان مسکن مهر در این شهرستان زیاد است از این رو علاوه بر طرح‌های یاد شده، 17 هکتار زمین برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال این شهرستان همانند سال‌های گذشته با مشارکت کامل و حضور مردم برگزار می‌شود.

حسین‌زاده افزود: در این دهه بیان فعالیت‌های انجام شده دولت در شهرستان اشنویه توسط ادارات و نهادها به مردم ضروری است.

این مسئول ادامه داد: باید از فرصت این دهه برای بیان دستاورد‌های 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌برداری شود.

فرماندار اشنویه افزود: بزرگداشت این ایده و تکلیف الهی جز با وحدت، همت و تلاش جدی همه مسئولان و دلسوزان به نظام مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول