اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در تیپ 43 امام علی (ع) ملایر:

ایمان عامل پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در تیپ 43 امام علی (ع) ملایر گفت: غلبه ایمان و اراده‌های پولادین عامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بود.

ایمان عامل پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام بهروز دهنوی عصر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به ایثارگری ملت ایران، اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران در جنگ هشت ساله از موضوعاتی بود که دشمنان شرق و غرب را شکست داد و نتیجه آن پیروزی سپاه اسلام بر کفر بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر خدا و غلبه ایمان و اراده‌های پولادین توانستند پیروز شوند افزود: این پیروزی در حالی بود که دشمن به ستوه آمده بود و این نشان از درایت و روحیه معنوی رزمندگان بود.

نماینده ولی فقیه در تیپ 43 امام علی(ع) ملایر با بیان اینکه جنگ دشمنان در برابر ملت‌ها هرگز تمام نشده است، گفت: این جنگ امروز به صورت دیگری بروز کرده است که وظیفه ما تقویت ایمان، ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ولایتمداری در راه مبارزه با دشمن است.

وی به حضور روحانیت در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت در کنار رزمندگان با ترویج رسالت دینی و ارزش‌های الهی باعث تقویت روحیه رزمندگان شدند و شهادت بسیاری از روحانیون در هشت سال دفاع مقدس گواه این حضور است.

دهنوی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: تقویت بنیه معنوی، آموزش‌های اعتقادی، اخلاقی و تربیتی مستمر به نیروها، آموزش دوره‌های تربیت تعالی، آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها، گردهمایی‌های سیاسی، برگزاری اردوها برای خانواده‌ها، انتشار جزوات اعتقادی و مذهبی و سیاسی، کلاس های قرآن و استفاده از سخنرانان و اساتید برجسته و ... از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در تیپ 43 امام علی(ع) است.

وی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از فرماندهی تیپ 43 امام علی(ع) گفت: وظیفه همه ما پاسداری از نظام و حفظ ارزش‌ها و آرمان های امام وشهداست و در این راستا باید پیرو ولی فقیه باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول