اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم ویژه جماعت آشوری کلدانی کاتولیک عنوان شد

انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌های جغرافیایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: امام (ره) انقلاب اسلامی را برای ایران اسلامی منظور نکرده‌اند بلکه فراتر از مرز‌های جغرافیایی الهام‌بخش آزادگان است تا بتوانند از استیلای نظام استکبار و کشور‌های غربی رهایی یابند.

انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌های جغرافیایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری عصر امروز در مراسم دهه فجر ویژه جماعت آشوری کلدانی کاتولیک این شهرستان در کلیسای خسروآباد سلماس اظهار داشت: امام به خاطر این موفق بوده که تکیه بر خدا و مردم داشته و مردم را به عنوان صاحبان انقلاب معرفی کرد و امام با پشتوانه مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

وی افزود: جمهوری اسلامی مقدمه‌ای بر فروپاشی یک نظام فاسد بود و امروز پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ایران، سراسر دنیا شاهد نابودی پیاپی حکومت‌های فاسد هستند.

نظری انقلاب اسلامی ایران را متعلق به مردم دانست و بیان کرد: مسئولان در کنار امت اسلامی خادم این نظام و مردم هستند و خود را متعلق به مردمی می‌دانند که در استقرار حکومت دینی تا به حال با استواری ایستاده‌اند.

به گفته این مسئول ایران می‌تواند ادعا کند که جنبش‌های بین‌المللی و بیداری اسلامی و انسانی موجود در منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است چرا که انقلاب‌های اسلامی به همگان ثابت کرد که مردم می‌توانند در مقابل حکومت‌های فاسد ایستاده و حقوق خود را مطالبه کنند.

وی اظهار داشت: در سایه حاکمیت نظام اسلامی و هدایت هوشمندانه و حکیمانه کشور توسط مقام معظم رهبری سال به سال شاهد شکوفایی و پویایی انقلاب و ایران اسلامی بوده و آثار و دستاوردهای این حکومت ولایی را عیان‌تر می‌بینیم.

فرماندار سلماس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از سال 57 تاکنون در اوج قدرت و اقتدار است.

به گفته نظری اگر پس از 33 سال هنوز نظام ما در اوج اقتدار است به واسطه این بود که امام قیام خود را بر دو اصل حفظ و حراست از ارزش‌های دینی و ارزش‌های اسلامی انقلاب پایه‌گذاری کردند.

وی افزود: امروز اگر نام امام در تمام عالم زبانزد مردم است به خاطر این دو اصل است که امام ما به عنوان محبوب‌ترین رهبر، نه تنها در قرن 21 بلکه در تمام قرون مطرح بوده و است.

نظری در ادامه به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز چشم دوست و دشمن به کشور ما است و مردم ما با تمام اقتدار پای صندوق‌های رأی حاضر شده و پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های دشمن خواهند داد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول