اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسقف اعظم خلیفه‌گری آشوری کلدانی کاتولیک آذربایجان غربی:

در راه انقلاب اسلامی ایران جان می‌دهیم

خبرگزاری فارس: اسقف اعظم خلیفه‌گری آشوری کلدانی کاتولیک استان آذربایجان غربی گفت: افتخار ما به این است که همه انقلابی هستیم و در راه انقلاب جان می‌دهیم.

در راه انقلاب اسلامی ایران جان می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، توماس میرم عصر امروز در مراسم دهه فجر ویژه جماعت آشوری کلدانی کاتولیک این شهرستان در کلیسای خسروآباد سلماس اظهار داشت: زندگی و آنچه را داریم مدیون بزرگ‌مرد تاریخ امام خمینی(ره)هستیم.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی همه مرزها را درنوردیده و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

این مسئول با ضروری دانستن و برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه گفت: هر سال در دهه فجر هراسی بزرگ در دل دشمنان پدید می‌آید که ثابت می‌شود مردم انقلابی ایران همچنان پیرو رهبری وخط امام هستند و در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب جان‌فشانی می‌کنند.

به گفته میرم روزهای پیروزی انقلاب، روزهایی ماندگار و فراموش‌ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست که رساترین فریاد تاریخ یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

اسقف اعظم خلیفه‌گری آشوری کلدانی کاتولیک آذربایجان غربی با اشاره به دستاوردهای گران‌بهای سه دهه انقلاب ادامه داد: امروز میهن اسلامی ما در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی به جایگاهی رسیده که حتی دشمنان نظام به این موفقیت‌ها اذعان دارند.

وی حضور مردم را در صحنه‌های مختلف کشور تأمین‌کننده امنیت کامل انقلاب، نظام و کشور عنوان کرد و اظهار داشت: کشور و انقلاب ما امروز با پشت سر گذاشتن دوران تثبیت داخلی به یک بلوغ ارزشمندی رسیده است.

میرم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران میراث‌دار ارزشمندترین الگوی حکومتی در دنیا است که اگر به بطن و حقیقت آن توجه کنیم سلامت و صلابت در آن موج می‌زند.

به گفته وی دشمن به خاطر دو ویژگی از انقلاب اسلامی ما و ملت رشید ایران کینه به دل گرفته است چرا که این ملت با وحدت و ولایت‌مداری هرگز میدان را برای نمایش قدرت پوچ و واهی استکبار خونخوار خالی نگذاشته است.

میرم با تاکید بر برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر و شرکت گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این دو رویداد بزرگ تاریخی، ارج نهادن به خدمات و دستاوردهای نظام است و سبب یأس و شکست دشمن در تبلیغات شوم خود می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول